در حاشیه یازدهمین نمایشگاه دروپنجره تهران ارائه شد:

گزارشی از پیشرفت‌های واناوین

  • شنبه 6 مهر 1398 ساعت 20:28

تکنما پی.وی.سی سپاهان تولیدکننده پروفیل دروپنجره یو.پی.وی.سی با برند واناوین، در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره تهران گوشه‌ای از پیشرفت‌های خود را به نمایش گذاشت. این برند معتبر پروفیل کشورمان در نمایشگاه تهران غرفه بسیار بزرگی را به خود اختصاص داده و تمامی نمایندگان خود را از اقصی نقاط کشور گرد هم آورده بود و این امر محملی را ایجاد کرده بود تا فعالان این صنعت از نزدیک با خانواده بزرگ واناوین آشنا شوند.

واناوین اکنون نامی شناخته‌‏شده در میان برندهای پروفیل یو.پی.وی.سی کشورمان است. این مجموعه تولیدی صنعتی در سال 1392 در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع در شهرک صنعتی رازی اصفهان احداث شد و در طول تمام این سال‌ها مسیر توسعه و پیشرفت را با موفقیت طی کرده و همچنان به راه خود در این مسیر ادامه می‌دهد. در این مجموعه سه خط تولید پروفیل یو.پی.وی.سی فعال است درحالی‌که ظرفیت تولید، سوله و ساختمان‌ها، آب، برق و سایر زیرساخت‌ها برای فعالیت شش خط و تولید سالانه شش هزار تن پروفیل پیش‌بینی‌ شده است. مجموعه واناوین در 13 استان نمایندگی فروش دارد و پروفیل واناوین که دارای بیمه 7 ساله و ضمانت‌نامه کیفی 15 ساله است فقط از طریق این نمایندگی‌ها به بازار عرضه می‌شود. تاکنون برای صادرات پروفیل واناوین به چند کشور خارجی از جمله تاجیکستان، عراق، عمان و افغانستان رایزنی‌هایی از طریق بخش بازرگانی مجموعه انجام‌ شده که در آینده این کار صورت خواهد گرفت.

واناوین در نمایشگاه یازدهم از محصول جدید خود با عنوان گلد پی.وی.سی (GOLD PVC)  رونمایی کرد. این درحالی است که پروفیل پنج حفره این شرکت در نمایشگاه دهم یعنی تنها چند ماه گذشته به بازار عرضه شده بود. همچنین در این نمایشگاه اعلام شد که واناوین در سال جاری 25 درصد بر ظرفیت تولید خود افزوده است. بخش خدمات پس از فروش این شرکت نیز با افزودن برتوانمندی‌های پیشین خود خدماتی قابل توجه به مشتریان خود ارائه می‌‏دهد.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال دوازدهم-شماره 142 -مرداد98

 


ثبت نظر

ارسال