در هتل اوین تهران و با حضور بزرگان صنعت در و پنجره و نمای آلومینیومی معرفی شد:

سومین برند پرسان صنعت آریا

پنجره ایرانیان: به گزارش پنجره ایرانیان، سالن کوه نور هتل اوین تهران پذیرای تعدادی از بزرگان صنعت در و پنجره و نمای آلومینیوم کشور در دوشنبه شب 16 آذرماه 1394 بود.
  • شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 23:47

این گردهمایی که به میزبانی شرکت پرسان صنعت آریا و با حضور شرکای بین ‏المللی این شرکت برگزار شده بود، دو هدف عمده را دنبال می‏ کرد: نخست گرد هم آوردن شرکت‏ های مطرح این عرصه و تازه شدن دیدارها و دوم معرفی جدیدترین برند پرسان صنعت آریا، یعنی سیستم‏ های آلومینیوم ETEM.

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید.

شرکت پرسان صنعت که سال‏ هاست با دو برند نام ‏آشنا GU و EMMEGI در حوزه یراق ‏آلات و ماشین ‏آلات فعالیت می‏ کند، با افزودن این پروفیل ساخت اروپا، سبد محصولات را خود را کامل کرده است. مدیران ارشد شرکت ETEM نیز که در این گردهمایی شرکت داشتند با نمایش و فیلم و اسلاید تولیدات متنوع شرکت خود را معرفی کردند. ضمن اینکه نمایندگان شرکت‏ های GU و EMMEGI نیز دقایقی را به معرفی شرکت و محصولات خود پرداختند.
در ابتدای این جلسه، مهندس حمیدرضا شبیریان، مدیر عامل پرسان صنعت آریا، ضمن خوشامدگویی به حضار، و اظهار امیدواری نسبت به برگزاری چنین جلساتی در آینده و با حضور گروه‏ های مشاور و مهندسی، با ارائه توضیحات مختصری درباره تاریخچه فعالیت‏ های پرسان صنعت، به شروع به کار این شرکت حدود 8 سال پیش با توزیع یراق ‏آلات GU و افزودن ماشین‏ آلات EMMEGI به محصولات این شرکت، اشاره کرد. شبیریان با تاکید بر آنکه در هر مقطع زمانی نیاز بازار و کیفیت محصولات اولویت انتخاب برندها توسط پرسان صنعت بوده، خاطر نشان کرد: «با توجه به نیاز بازار به پروفیل‏ های آلومینیوم باکیفیت، پرسان صنعت آریا پس از انجام مطالعات در یکسال گذشته، حدود 2 ماه پیش شروع به همکاری و مشارکت با شرکت جهانی و معظم ETEM از هولدینگ ویوهالکو (Viohalco) در ایران کرده‏ و نمایندگی انحصاری محصولات این شرکت را دریافت کرده است.»
مدیر عامل پرسان صنعت آریا، در ادامه به معرفی مهمانانی که از شرکت GU در جلسه حضور داشتند پرداخت؛ برج پکایواز (Berc Pekayvaz)، مدیر عامل و سومر گدیز (Somer Gediz)، مدیر صادرات به نمایندگی از دفتر آلمان شرکت GU در این نشست حاضر بودند که آقای پکایواز به ‏‏عنوان سخنران بعدی پشت تریبون قرار گرفت. وی ابتدا در معرفی شرکت GU اظهار داشت: «شرکت GU یک شرکت خانوادگی است که در سال 1907 در اشتوتگارت آلمان تاسیس شد و در طول بیش از یک قرن به‏ تدریج طیف بسیار متنوعی از محصولات را در سبد تولیدات خود قرار داده است؛ به‏ گونه ‏ای که تولیدات فعلی GU اکثر نیازهای موجود در سراسر جهان را برآورده می‏ سازند و در حال حاضر گردش مالی سالانه این شرکت 750 میلیون دلار است».
پکایواز در ادامه با اشاره به دفتر ترکیه GU، خاطرنشان کرد: «این دفتر مستقیما زیر نظر دفتر مرکزی اشتوتگارت فعالیت می‏ کند و یکی از دفاتر منطقه ‏ای این شرکت به‏ شمار می‏ آید که بازار ترکیه و کشورهای دیگری، از جمله، ایران، ازبکستان، ارمنستان، ترکمنستان، قزاقستان، آذربایجان، گرجستان، امارات، کویت، عربستان سعودی، بحرین، عمان، عراق، لبنان، پاکستان و الجزایر را پوشش می‏ دهد. انبارهای GU که نیاز بازارهای این کشورها را تامین می ‏کنند هفته ‏ای دوبار توسط شرکت مرکزی در آلمان شارژ می ‏شوند.»
وی در پایان سخنان خود، بهترین قیمت، کیفیت و روابط با مشتریان را سه ویژگی اصلی شرکت و محصولات GU برشمرد. در ادامه مهندس شبیریان به ‏عنوان مطالب تکمیلی، در خصوص یراق‏ آلات متنوع GU توضیحاتی ارائه داد. وی در سخنان خود به ‏ابداع سیستم ‏های مختلف یراق ‏آلات از جمله سیستم ‏های Tilt & Slide، Fold & Slide و Lift & Slide برای اولین بار توسط شرکت GU در دنیا اشاره کرده و با ارائه فیلم و اسلاید ویژگی‏ های منحصر بفرد این سیستم‏ ها را برای حاضران شرح داد.
وی در پایان به برخی از مشهورترین پروژه‏ هایی که GU انجام داده است اشاره کرد که از آن جمله می ‏توان بانک مرکزی اروپا در فرانکفورت، استادیوم‏ های فوتبال آلمان در شهرهای مونیخ، برلین کلن و ...، برج العرب در دبی ساختمان و دفتر مرکزی BMW، موزه شرکت مرسدس بنز و دفتر بی‏ بی‏ سی در لندن را نام برد.
بخش بعدی این نشست به معرفی ماشین‏ آلات EMMEGI، دستگاه ‏های مونتاژکننده در و پنجره و نمای آلومینیوم، اختصاص داشت که چون نماینده این شرکت به دلیل بروز مشکلاتی نتوانسته بود از ایتالیا به ایران بیاید، اجرای متن ارسالی سخنان وی بر عهده مهندس شبیریان قرار گرفت.
شبیریان در ابتدا با اشاره به تاریخچه این شرکت بیان داشت: « EMMEGIدر سال 1970 در ایالت مدونای ایتالیا در وسعتی حدود 42 هزار مترمربع تاسیس شد و به مرور با خریداری کردن چهار شرکت مطرح دیگر، امروزه به‏ عنوان یکی از مراکز صنعتی معظم در ایتالیا مشغول به تولید و ارسال محصولات خود به اقصی نقاط جهان است. این شرکت با 530 نفر پرسنل و 110 شعبه و نمایندگی در سراسر دنیا، محصولات بسیار متنوعی را تولید می‏ کند». وی در ادامه به معرفی و توضیح ماشین ‏آلات بسیار متنوع EMMEGI پرداخت.
بخش دیگر این نشست به معرفی محصول جدید پرسان صنعت آریا اختصاص داشت. ETEM پروفیل ‏های آلومینیومی ساخت کشور یونان، برندی است که به تازگی به سبد محصولات این شرکت اضافه شده است.
معرفی و توضیح محصولات این شرکت برعهده آقای کاتاپودیس (Katopodis)، مدیر بازرگانی و عضو هیات مدیره و خانم ونتا نواکوا (Veneta Novakova) مدیر تحقیق و توسعه شرکت ETEM قرار داشت. در ابتدا کاتاپودیس با اشاره به اینکه ETEM یکی از شرکت‏ های تابعه هولدینگ بزرگ ویوهالکو (Viohalco) می‏ باشد، اظهار داشت: «ویوهالکو با حدود 100 سال قدمت در کشور یونان از 90 شرکت تابعه برخوردار است و در زمینه‏ های کاری بسیار مختلفی از جمله صنعت خودروسازی در حال فعالیت است. ویوهالکو یک شرکت خانوادگی است که امروزه حدود 30 هزار نفر پرسنل و 4 میلیارد دلار گردش مالی سالانه دارد. همچنین این شرکت در صنعت خودروسازی، قطعات خودروهای مختلفی از جمله، فراری، مرسدس بنز، لامبورگینی، BMW، آئودی، جگوار، لندرور و غیره را تامین می‏ کند.»
وی در ادامه افزود: «شرکت ETEM به‏ عنوان یکی از زیرمجموعه ‏های این هلدینگ عظیم در حوزه آلومینیوم ساختمانی مشغول به کار است. کارخانه‏ های این شرکت در بلغارستان و یونان قرار دارد و با حدود 600 پرسنل، 40 هزار تن تولید سالانه دارد».
آقای کاتاپودیس در ادامه از خانم نواکوا دعوت کرد تا جهت معرفی محصولات این شرکت در پشت تریبون قرار گیرد. وی نیز با نمایش فیلم و اسلاید به معرفی محصولات متنوع ETEM پرداخت که از آن جمله می ‏توان به سیستم ‏های پیشرفته کرتین وال یونی تایز، Ventilated Facade و Sun shading اشاره کرد.
در پایان این نشست از مهمانان به صرف شام پذیرایی شد.

نشریه پنجره ایرانیان ــ سال نهم ــ شماره 99 ــ دی 94


ثبت نظر

ارسال