گزارش پنجره ایرانیان از نمایشگاه تخصصی در و پنجره مشهد:

برگزاری نمایشگاه و سلایق مختلف شرکت‏ کنندگان

پنجره ایرانیان: محل دائمی نمایشگاه‏ های بین‏ المللی مشهد، 27 تا 30 آبان ماه 1394 میزبان ششمین نمایشگاه تخصصی در و پنجره، ماشین‏ آلات و صنایع وابسته بود.
  • شنبه 19 دی 1394 ساعت 10:3

این دوره از نمایشگاه همزمان با چهار نمایشگاه تخصصی دیگر برگزار می‏ شد. پنجره ایرانیان نیز مانند همیشه در این نمایشگاه حضور داشت و طی گفتگوهایی کوتاه با فعالان صنعت در و پنجره، تلاش کرد چندوچون این دوره از نمایشگاه را از زاویه دید این عزیزان منتقل سازد.
نکته جالب توجه این گزارش، نقطه نظرات بسیار متفاوت غرفه ‏داران در خصوص نحوه برگزاری این نمایشگاه بود. برغم اینکه برخی از فعالان به‏ هیچ ‏وجه رضایتی از این نمایشگاه نداشتند، عده‏ای دیگر دوره ششم نمایشگاه مشهد را بهتر از سال‏ های قبل می ‏دانستند. به نظر می ‏رسد این امر بیش از همه نشان از تنوع و گوناگونی سلایق فعالان این صنعت دارد که خود سبب پیچیدگی برنامه ‏ریزی‏ دقیق ‏برای کسب رضایت همگان می‏ شود. اما به ‏طور کلی آنچه که بیش از همه در مشهد نمود داشت، مانند همه شهرستان‏ های کشور، فقدان اطلاع ‏رسانی بود. ظاهرا برگزارکنندگان این دست نمایشگاه ‏ها توجه چندانی به یکی از مهم‏ترین و تعیین‏ کننده ‏ترین بخش ‏های برگزاری یک نمایشگاه، یعنی تبلیغات و اطلاع ‏رسانی ندارند؛ و منتقدان این نمایشگاه نیز بیش از همه همین نکته را گوشزد می‏ کردند.
به‏ هر حال نشریه پنجره ایرانیان در تک‏تک غرفه ‏های مرتبط با صنعت در و پنجره حضور یافت و سه پرسش زیر را از آنها پرسید:
1. فعالیت شرکت شما در چه زمین ه‏ای است و با چه هدفی در نمایشگاه مشهد شرکت کرده ‏اید؟
2. آیا به اهداف خود نائل شده ‏اید و از نمایشگاه رضایت دارید؟
3. ارزیابی شما از نحوه برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی در و پنجره مشهد چیست؟

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید.

 

نشریه پنجره ایرانیان ــ سال نهم ــ شماره 99 ــ دی 94


ثبت نظر

ارسال