طی یک سال آینده در سراسر کشور:

۲۰ صندوق زمین و ساختمان راه‌اندازی می‏ شود

پنجره ایرانیان: عضو هیات مدیره صندوق زمین و ساختمان نسیم از راه‏اندازی ۲۰ صندوق طی یکسال آینده در سراسر کشور خبر داد و گفت: در پایتخت به‌زودی یک صندوق دیگر در بلوار عدل راه‏اندازی می ‏شود.
  • شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 10:8

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمدرضا کریمی در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه صندوق زمین و ساختمان نسیم اظهار کرد:‌ حدود یکسال پیش اولین صندوق تامین سرمایه تخصصی ساختمان تاسیس شد و ایجاد این صندوق‌ها از اولویت‌های صندوق زمین و ساختمان نسیم است.

وی با اعلام این‌که در یکسال آینده 20 صندوق زمین و ساختمان در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد:‌ به‌زودی پذیره‌نویسی دومین صندوق با نام "صندوق زمین و ساختمان شمال غرب" آغاز می‌شود.

وی با بیان این‌که صندوق مذکور در تبریز عملیاتی می شود، افزود: بازدهی سرمایه‌گذاری یکی از مزیت‌های فعالیت در بخش ساخت و ساز است و با سرمایه‌گذاری کم در صندوق زمین و ساختمان، سرمایه‌گذاران از سود شراکت بهره‌ می‌برند.

وی با یاداور این‌که 8 شهریور سال گذشته پذیره‏نویسی صندوق زمین و ساختمان نسیم آغاز شد، بیان کرد: از 15 میلیارد تومان سرمایه حدود 3 میلیارد تومان را متعهد خریداری و مابقی را سرمایه‌گذاران خریداری کردند.

عضو هیات مدیره صندوق زمین و ساختمان نسیم با بیان این‌ که حداقل سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها 1000 تومان است، افزود:‌ مجتمع مسکونی 80 واحدی نسیم هم‌اکنون حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌کنیم تا یکسال آینده تکمیل و به‌ بهره‌برداری برسد.

 


ثبت نظر

ارسال