برگزاری همایش همکاری های اقتصادی ایران و ترکیه

پنجره ایرانیان: همایش همکاری‏ های اقتصادی، صنعتی، سرمایه‏ گذاری و انرژی ایران و ترکیه، 31 شهریور و 1 مهرماه برگزار می ‏شود. در همایش مزبور، نماینده رییس جمهور، روسای اتاق‏ های بازرگانی دو کشور، رایزنان بازرگانی ایران و ترکیه، سفرای دو کشور، دبیر کل شورای بازرگانی ایران و ترکیه و مقامات دیگر حضور خواهند داشت.
  • یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 9:12

به گزارش روابط عمومی انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران (اینپیا)، انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات مهندسی که تحت نظارت سازمان توسعه تجارت فعالیت می‏ کند، اقدام به برگزاری همایش همکاری‏ های اقتصادی میان دو کشور ایران و ترکیه خواهد کرد. محورهای همایش فوق عبارت است از: بررسی قوانین و مقررات صادرات و واردات و سرمایه‏ گذاری در ترکیه؛ ارائه آخرین اطلاعات از وضعیت اقتصادی، صنعتی، سرمایه گذاری و خدمات فنی و مهندسی دو کشور؛ برپایی کمیسیون ‏های تخصصی تبادل نظر و بررسی فرصت‏ ها و مشکلات پیش روی فعالیت در کشور ترکیه؛ معرفی شرکت ‏های ایرانی فعال در ترکیه و برعکس؛ و جلسه مذاکرات رو در رو با میهمانان دعوت شده از ترکیه.

بر اساس این گزارش در همایش مزبور، نماینده رییس جمهور، روسای اتاق‏ های بازرگانی دو کشور، رایزنان بازرگانی ایران و ترکیه، سفرای دو کشور، دبیر کل شورای بازرگانی ایران و ترکیه و مقامات دیگر حضور خواهند داشت. این همایش در روزهای 31 شهریور و 1 مهر ماه 1394 در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‏ توانند با دبیرخانه همایش تماس بگیرند.


ثبت نظر

ارسال