واردات پروفیل های جدید توسط ایلیا صنعت پنجره

پنجره ایرانیان: شرکت ایلیا صنعت پنجره به جهت گسترش و ایجاد تنوع در سبد محصولات خود اقدام به واردات و عرضه پروفیل های جدیدی از شرکت وکای آلمان کرده است.
  • شنبه 13 تیر 1394 ساعت 11:44

شرکت ایلیا صنعت پنجره از جمله تولید کننده های دروپنجره دوجداره یو.پی.وی.سی در پی سیاست های تدوین شده خود، در سال 1394 اقدامات ویژه ای را تدارک دیده است. این شرکت به جهت گسترش و ایجاد تنوع محصولات و خدمات خود به مشتریان و هموطنان گرامی، افزون بر ارائه محصولات قبلی خود اقدام به واردات و عرضه پروفیل های جدیدی از شرکت وکای آلمان نموده است. در همین خصوص اسماعیل خانی مدیرعامل شرکت ایلیا صنعت پنجره به خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان گفت: سیستم های 58 میلیمتر سه حفره VEKA و سیستم های یو.پی. وی.سی روکش شده با پروفیل آلومینیومی موسوم به Aluminum Skirting  برای سیستم های Softline AD 70  را نیز در سبد محصولات خود قرار داده است.

اسماعیل خانی افزود: ایلیا صنعت پنجره از اواسط سال 1393 که با واردات سیستم های پروفیلی جدید 5 حفره 70 میلی متر موسوم به VEKA Softline AD 70 عرضه سیستم های سه حفره را متوقف نموده بود بار دیگر این محصول با کیفیت را که به  پروژه های بزرگ و اقتصادی اختصاص داردرا از سر گرفت.

مدیر عامل ایلیا صنعت پنجره در ادامه اظهارت خود عنوان داشت: کلیه پروفیل های روکش شده طرح چوب و اختصاصا پروفیل های لمینیت وینچستر وکا برای سری 70 میلی متر نیز از دیگر محصولات این شرکت جهت ارائه به مشتریان می باشد.

این فعال صنعتی در خصوص همکاری خود با شرکت وکای آلمان تاکید کرد: با توجه به گسترش و تعمیق روابط گروه وکای آلمان با ایلیا صنعت پنجره بعنوان شریک تجاری و نماینده آن شرکت در ایران، این امکان فراهم گردیده است که بر اساس خواست و نیاز مشتریان هر یک از سیستم ها و محصولات وکای آلمان که در انبار این شرکت در ایران موجود نمی باشد، بر اساس سفارشات قبلی تامین می گردد.

شایان ذکر است کلیه سیستم های در و پنجره های تولیدی شرکت ایلیا صنعت پنجره بصورت  Tropical Compound تحت لیسانس گروه وکای آلمان بوده و پروفیل های آن مستقیما از منطقه Sendenhorst در آلمان وارد کشور می گردد و این شرکت قویا کلیه مطالب عنوان شده در خصوص واردات این سیستم ها از مبدا دیگری را رد می نماید.


ثبت نظر

ارسال