پروفیل آلومینیوم آلماندو محصول جدید امرتات

پنجره‌ایرانیان؛ گروه تولیدی صنعتی امرتات محصول جدید پروفیل دروپنجره آلومینیومی یوپی‌وی‌سی استایل با نام تجاری «آلماندو» را به بازار عرضه کرد.
  • سه شنبه 28 تیر 1401 ساعت 21:39

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی امرتات، پروفیل دروپنجره آلومینیومی یوپی‌وی‌سی استایل با نام تجاری آلماندو (AlMundo)، محصول جدیدی است که مجموعه امرتات به‌تازگی عرضه آن را به بازار دروپنجره آلومینیومی کشور آغاز کرده است.

این محصول به‌گونه‌ای طراحی و تولید شده که قابلیت استفاده از تمامی یراق‌آلات، ملزومات و لوازم جانبی (حتی لولا و دستگیره) مورداستفاده در پنجره‌های یوپی‌وی‌سی را دارد و نیازی به یراق‌آلات آلومینیومی ندارد. با توجه به نیازهای مختلف بازار هدف و مشکلات قیمتی در بحث استفاده از یراق‌آلات آلومینیومی و یوپی‌وی‌سی، این محصول به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان همراه بود. ضمن این‌که تولید این محصول یعنی دروپنجره آلومینیومی با یراق‌آلات یوپی‌وی‌سی نیازی به دستگاه‌های مختلف و متعدد ندارد و کارگاه‌های مونتاژ دروپنجره یوپی‌وی‌سی می‌توانند با اضافه کردن تنها یک دستگاه پانچ به خط تولید و ماشین‌آلات یوپی‌وی‌سی اقدام به تولید این محصول کنند.

 


ثبت نظر

ارسال