نصب و راه‌اندازی کوره ایجینگ ۱۲ متری در آلومینیوم رحمتی

پنجره‌ایرانیان؛ کوره ایجینگ ۱۲ متری با گنجایش ۹ سبد در کارخانه آلومینیوم رحمتی نصب و راه‌اندازی شد.
  • دوشنبه 22 فروردین 1401 ساعت 12:25

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان؛ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﮔﺮوه ﺻﻨﻌﺘﯽ آﻟﻮﻣﯿﻨﯿﻮم رﺣﻤﺘﯽ کوره ایجینگ ۱۲ متری با گنجایش ۹ سبد را در کارخانه این مجموعه راه‌اندازی کرد.

با به‌کارگیری این کوره‌ها در مجموعه‌های تولیدی، ضمن بروز رسانی و بهبود کیفیت، شاهد کاهش ضایعات تولید نیز خواهیم بود. شیب حرارتی سریع در گرم شدن اولیه کوره و همچنین زمان ایج پایین از دیگر مزیت‌های این کوره است.

با نصب و راه‌اندازی کوره‌های پیش گرم و استفاده از بیلت‌های “۴-“۵-“۸ با برش گرم ‌و به طول دلخواه، حذف پروفیل‌های خارج از سایز تعیین‌شده در کارخانه آلومینیوم رحمتی نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

از دیگر ﺗجهیزات ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ و ﺟﺪﯾﺪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﮔﺮوه ﺻﻨﻌﺘﯽ آﻟﻮﻣﯿﻨﯿﻮم رﺣﻤﺘﯽ می‌توان ﺑﻪ دﺳﺘﮕﺎه ﭘﺮس اﮐﺴﺘﺮوژن ۶۵۰، ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ ﺗﻦ اﺷﺎره کرد ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻣﺎ دارای ﺧﻂ ﺗﻮﻟﯿﺪ اﺗﻮﻣﺎﺗﯿﮏ و دﺑﻞ ﭘﻮﻟﺮ (Double Poller) هستند ﮐﻪ به‌صورت PLC طﺮاﺣﯽ ﺷﺪه و ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﺗﺰرﯾﻖ بیلت‌های ۳، ۴، ۵، ۷ و ۸ اﯾﻨﭻ را دارند. اﯾﻦ ﮔﺮوه ﺻﻨﻌﺘﯽ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از اﯾﻦ ماشین‌آلات ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻟﻮﻟﻪ از ﻗﻄﺮ ۵ میلی‌متر ﺗﺎ ۱۵۰ میلی‌متر و ﭘﺮوﻓﯿﻞ ﺗﺎ ﻋﺮض ۲۲۰ میلی‌متر را دارد.

گفتنی است، ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﮔﺮوه ﺻﻨﻌﺘﯽ آﻟﻮﻣﯿﻨﯿﻮم رﺣﻤﺘﯽ ﺑﺎ ﻣﺴﺎﺣﺘﯽ ﺑﻪ ﻣﺘﺮاژ ۱۰۰۰۰ مترمربع واﻗﻊ در ﺟﺎده ﺧﺎوران در ﺳﺎل ۱۳۷۰ ﺷﺮوع ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ کرده اﺳﺖ.

 


ثبت نظر

ارسال