تضمین کیفیت پروفیل آورتا با استقرار سیستم‌های کنترل کیفیت

پنجره‌ایرانیان؛ گروه صنعتی کیان پن با اتخاذ تمهیدات لازم ازجمله استقرار سیستم کنترل کیفیت سعی در ارائه محصولی مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی دارد.
  • چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت 2:38

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی آورتا، یکی از اهداف استراتژیک و سازمانی گروه صنعتی کیان پن تضمین کیفیت محصولات تولیدشده در جهت رعایت و احترام حقوق مصرف‌کنندگان است. در همین راستا، گروه صنعتی کیان پن با استقرار سیستم‌های کنترل کیفیت از مرحله تامین مواداولیه تا محصول نهایی و نیز بهره‌مندی از نیروی کار متخصص و کارآزموده همراه با تجهیزات آزمایشگاه مدرن و پیشرفته توانسته رضایتمندی مشتریان خود را به حداکثر برساند.

همچنین نظارت واحد کنترل کیفیت کیان پن بر اجرای صحیح پروژه‌های تولید پنجره یوپی‌وی‌سی در نمایندگی‌های این مجموعه در سراسر کشور از دیگر مواردی است که این مجموعه صنعتی و تولیدی در راستای ارتقای سطح خدمات به مشتریان و تعامل با نمایندگانش در دستور کار قرار داده است.

در همین راستا، گروه صنعتی کیان پن با حفظ روند روبه رشد خود موفق به اخذ گواهینامه‌های متعدد و کاربردی از مراکز معتبر ملی و بین‌المللی شده است.

گفتنی است، گروه صنعتی کیان پن، تولیدکننده پروفیل دروپنجره یوپی‌وی‌سی با نام تجاری «آورتا» در شهرک صنعتی شماره یک ساری مشغول فعالیت است.

 


ثبت نظر

ارسال