برای اولین دوره در ایران برگزار می‌شود؛

سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی طراحی ایمنی در صنعت ساختمان

پنجره‌ایرانیان؛ سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی طراحی ایمنی در صنعت ساختمان آذرماه سال جاری در ایران برگزار می‌شود.
  • یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 23:10

گروه  Sesam Business Consultants با همکاری شرکت فراگامان شایان، سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی طراحی ایمنی در صنعت ساختمان را در تاریخ 1 آذرماه 96 در مرکز همایش‌های رایزن تهران برگزار می‌کند.

این کنفرانس با توجه به اهمیت مقوله ایمنی ساختمان و نظر به ضرورت مسئله ساخت‌وساز ایمن و انتقال جدیدترین اطلاعات و فنّاوری‌های نوین در خصوص استفاده از متریال و طراحی در ساخت و همچنین راه‌های مقابله با بلایای طبیعی، علی‌الخصوص آتش‌سوزی طراحی شده است. 

تاکنون سی‌وسه دوره موفق این کنفرانس در کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و مصر و عربستان برگزارشده و میزبان سی و چهارمین دوره این کنفرانس ایران است.

با توجه به اهمیت موضوع کنفرانس، شرکت‌های بین‌المللی و داخلی متعددی این کنفرانس را همراهی می‌کنند. همچنین سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی مرتبط با موضوع، شرکت‌های برگزیده مشاوره و معماری و اساتید دانشگاهی در این کنفرانس حضور به هم خواهند رساند و سخنرانان داخلی و خارجی مطالب خود را پیرامون موضوعات کنفرانس ارائه خواهند کرد.

در کنار سالن اصلی کنفرانس، نمایشگاه جانبی یک‌روزه با حضور برترین‌های داخلی و بین‌المللی صنعت ایمنی و ساختمان باهدف معرفی شرکت‌های حاضر و ارائه خدمات و محصولات آن‌ها برپا خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 


ثبت نظر

ارسال