سمینار کرفت مولر ایران برگزار شد

پنجره‌ایرانیان: سمینار آموزشی کرفت مولر ایران در تاریخ 8 بهمن‌ماه 1395 در سالن شماره یک نمایشگاه بین‏ المللی تهران برگزار شد.
  • چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 4:1

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، سمینار فنی کرفت مولر ایران در واپسین روز هشتمین نمایشگاه در و پنجره تهران برگزار شد. این سمینار که در سالن شماره یک نمایشگاه بین ‏المللی تهران برپاشده بود با استقبال جمعی از مدیران کارگاه‏ های مونتاژ در و پنجره روبه‏ رو شد.

نخستین سخنران این سمینار، سینا زرنیخی، مدیرعامل کرفت مولر ایران بود. وی در خصوص افزایش بهره‏ وری و کاهش هزینه‏ های تولید در خطوط تولید در و پنجره مباحثی را مطرح و به توضیح نکات مهمی در این خصوص پرداخت. مدیرعامل کرفت مولر در بخش دیگری از سخنان خود، فعالیت‏ های آتی این شرکت در سال 2017 را تشریح کرد.

در ادامه فرخ ظفر فرخی، رئیس هیات مدیره کرفت مولر ایران در خصوص اتوماسیون کارگاه ‏های مونتاژ در و پنجره توضیحات مفیدی ارائه داد. پس‌ازآن، فیلمی از نحوه عملکرد دستگاه کاتینگ سنتر به نمایش گذاشته شد.

در پایان، شرایط ویژه فروش ماشین ‏آلات کرفت‏ مولر و آرتیکون برای حضار تشریح شد. ضمن اینکه علاقه‌مندان می‏ توانند برای اطلاع از این شرایط به کانال رسمی کرفت مولر ایران مراجعه کنند.

گفتنی است، مشروح این گزارش در شماره آینده این نشریه منتشر خواهد شد.

 

 


ثبت نظر

ارسال