آغاز بازدیدهای دوره‏ ای واناوین

پنجره ایرانیان: شرکت تکنما پی وی سی سپاهان، تولیدکننده پروفیل‏ های یو.پی.وی.سی واناوین، بازدیدهای دوره ‏ای را از کارگاه های تحت پوشش خود آغاز کرده و طی این بازدیدها به کارگاه‏ های استاندارد، گواهینامه فنی اعطا می‏ کند.
  • دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 12:34

بنا بر اخباری که از سوی شرکت تکنما پی وی سی سپاهان در اختیار تحریریه پنجره ایرانیان قرار گرفت، این شرکت به منظور رعایت استانداردهای لازم در تولید در و پنجره‏ های یو.پی.وی.سی، بازدیدهای فنی دوره ‏ای خود را از کارگاه‏ های سطح پوشش خود در سراسر کشور را آغاز کرده است.

این بازدیدها از استان‏ های کرمانشاه، ایلام، آذربایجان غربی و همدان آغاز شده است و به‏ تدریج سایر استان‏ های کشورمان را نیز دربرخواهند گرفت.

همچنین کلیه کارخانجات و کارگاه ‏های ساخت در و پنجره که مورد بازدید قرار گرفته و از استانداردهای لازم برخوردار باشند از سوی شرکت تکنما پی وی سی سپاهان موفق به دریافت گواهینامه فنی خواهند شد.

گفتنی است بنابر اعلام شرکت تکنما پی وی سی سپاهان، این اقدامات جهت ارتقای کیفیت هر چه بیشتر پنجره ‏های تولید شده از پروفیل واناوین و برداشتن گامی در جهت افزایش سطح کیفی صنعت در و پنجره‏ سازی کشورمان انجام می‏ شود.


ثبت نظر

ارسال