استاندار آذربایجان شرقی:

به اندازه نیاز در داخل کشور‌ پروفیل یو.پی‌.وی‌.سی تولید می‌شود

پنجره ایرانیان: استاندار آذربایجان شرقی گفت: به اندازه نیاز در داخل کشور، پروفیل یو.پی‌.وی‌.سی تولید می‌شود ولی از خارج از کشور واردات وجود دارد.
  • چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 17:49

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، اسماعیل جبارزاده روز 20 خرداد ماه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان شرقی که در شرکت پارمیس شهرک سرمایه‌گذاری خارجی شبستر برگزار شد، با اشاره به اینکه باید همه مدیران در خدمت شکوفایی تولید و اشتغال باشد، اظهار داشت: باید شرمندگی‌‌ که مقام معظم رهبری در مورد بیکاری جوانان ابراز داشتند، ‌به لبخند رضایت تبدیل کنیم و این توانمندی در استان وجود دارد.

وی، با تاکید بر اینکه باید از تمام ظرفیت‌های استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم، افزود: تصمیمات اتخاذ شده در ستاد اقتصاد مقاومتی باید به سرعت عملیاتی شود و هیچ‌گونه توجیهی برای تاخیر در عملیاتی کردن پروژه‌ها وجود ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به معرفی 53 پرونده به ستاد تسهیل برای دریافت وام نقدینگی واحدهای مشکل‌دار استان‌ گفت: بانک‌ها یک ماه فرصت دارند برای این واحدها، نسبت به بررسی و پرداخت اقدام کنند تا به سرعت مشکلات موجود، رفع و در مسیر شکوفایی تولید و اشتغال قرار گیرد.

وی، با بیان اینکه 7 واحد غیر فعال شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری خارجی باید به خط تولید بازگردد، ابراز داشت: کارگروه رفع موانع تولید این واحدها را به صورت ویژه در دستور کار ستاد قرار دهد تا به سرعت به خط تولید بازگردند، ضمن اینکه همه واحدهای این شهرک باید فعال باشند، سپس به افزایش ظرفیت تولید بپردازیم.

استاندار آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه واحدهای مستقر در استان، باید با برندسازی، در کشور و بازار جهانی مطرح شوند، افزود: این ظرفیت در استان وجود دارد تا برندهای بین المللی را معرفی کنند و در بازارهای جهانی حضور قدرتمندی داشته باشند، مدیران نیز باید در این جهت به واحدهای تولیدی کمک کنند.

جبارزاده، با اشاره به اینکه به اندازه نیاز در داخل کشور، پروفیل یو.پی‌.وی‌.سی تولید می‌شود ولی از خارج از کشور واردات وجود دارد، گفت: باید با پیگیری از طریق انجمن و ابلاغ آن به وزارت و معاون اول رئیس‌جمهور، برای جلوگیری از واردات اقدام جدی صورت گیرد تا واحدهای تولید استان و کشور با مشکل مواجه نشوند.

وی، با بیان اینکه برای محصولات وارداتی که در استان تولید می‌شود، گمرک و سازمان صنعت باید سختگیری کند، تصریح کرد: نهایت همکاری را نیز برای افزایش صادرات انجام می‌دهیم تا برای افزایش ظرفیت تولید کمک کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه هیچ‌گونه فشار مالیاتی نباید به واحدهای تولید اعمال شود، تصریح کرد: با رعایت حال واحدها باید در کنار تولیدکنندگان باشیم تا مشکلات آنها رفع شود.


ثبت نظر

ارسال