صدمین شماره پنجره ایرانیان منتشر شد

پنجره ایرانیان: در نهمین سال تاسیس پنجره ایرانیان و همزمان با هفتمین نمایشگاه در و پنجره تهران، صدمین شماره پنجره ایرانیان منتشر شد.
  • چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 11:40

پنجره ایرانیان، نخستین نشریه تخصصی صنعت در و پنجره و بهینه ‏سازی انرژی به صدمین شماره خود رسید. این نشریه خبری، تحلیلی، آموزشی و پژوهشی در هشت سال گذشته رسالت خود را اطلاع ‏رسانی و ارتقای آگاهی فعالان صنعت در و پنجره دانسته و تمام تلاش خود را برای تحقق این هدف مصروف داشته است. مجموعه پنجره ایرانیان با بهره‏ گیری از به‏ روزترین فناوری‏ ها و ابزار رسانه‏ ای، و با پایبندی بر شعار "در لحظه خبردار شوید"، همواره بر خود فرض دانسته است تا با افزایش سطح آگاهی‏ های افراد شاغل در این صنف، نقش خود را در رشد و بالندگی صنعت در و پنجره ایفا کند.

نشریه چاپی، وبسایت، تلگرام، اینستاگرام و اپلیکیشن پنجره ایرانیان و فناوری ‏هایی که از این پس در عرصه اطلاع‏ رسانی پدیدار خواهند شد، همگی ابزار ارتباطی ما با مخاطبان گرانقدرمان بوده و خواهد بود.

تحریریه پنجره ایرانیان امیدوار است در طول 99 شماره گذشته توانسته باشد در مسیر تحقق رسالت خود گام برداشته و تلاش‏ های انجام شده در این مجموعه، مقبول نظر فعالان این صنعت افتاده باشد.


ثبت نظر

ارسال