انتخابات دومین دوره هیئت مدیره انجمن در و پنجره برگزار شد:

رای اعتماد اعضای انجمن به هئیت مدیره قبلی

پنجره ایرانیان: انتخابات دومین دوره هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران در تاریخ 27 دیماه برگزار شد، و چهار تن از اعضای قبلی شورا به همراه رضا کاظمی، به ‏عنوان عضو جدید، برای یک دوره سه ساله انتخاب شدند.
  • پنجشنبه 1 بهمن 1394 ساعت 15:26

به گزارش خبرنگار پنجره ایرانیان، انتخابات دومین دوره هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران در روز یکشنبه 27 دیماه 1394 در محل انجمن برپا شد. در ابتدای این نشست که با حضور اکثریت اعضای انجمن و نماینده وزارت کار و امور اجتماعی و به ریاست رئیس سنی جلسه، آقای محمود جلالی‏ پور، در فضایی کاملا دوستانه و صمیمی برگزار می‏ شد، مهندس اکبر معتضدی رئیس هیئت مدیره و مهندس وحید جلالی ‏پور، طی سخنانی گزارشی از عملکرد انجمن ارائه دادند. در ادامه پیمان خلیل‏ زاده، بازرس انجمن، گزارشی از ترازنامه مالی 1394 انجمن ارائه داد که با اکثریت آرای حاضران در جلسه به تصویب رسید.

در ادامه این جلسه، 11 تن جهت عضویت در هیئت مدیره و سه تن برای ناظر انجمن کاندیداتوری خود را اعلام کردند. پس از اینکه نامزدان به معرفی برنامه ‏های خود پرداختند، رأی‏ گیری به ‏صورت مخفی انجام شد. با شمارش آراء، این عده به ‏عنوان اعضای هیئت مدیره دور دوم انجمن برگزیده شدند:

اعضای اصلی هیئت مدیره:

وحید جلالی‏ پور

سیدرضا دستمالچی

سیدمحمد عزیزی

رضا کاظمی

اکبر معتضدی

اعضای علی‏ البدل هیئت مدیره:

سید سعید ابن‏ الرضا

علی جوان

ناظران:

پیمان خلیل‏ زاده

حسین محمدی‏ نیک

ناظر علی‏ البدل:

محسن هاشمزاده


ثبت نظر

ارسال