قابل توجه شرکت‏ کنندگان در هفتیمن نمایشگاه در و پنجره تهران:

دستورالعمل ‏های این نمایشگاه را حتما مطالعه کنید

پنجره ایرانیان: ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه در و پنجره تهران از کلیه شرکت‏ کنندگان در این نمایشگاه خواست که جهت جلوگیری از بروز هر گونه مشکل احتمالی، حتما دستور‏العمل‏ ها و امور فنی این دوره از نمایشگاه را مطالعه کنند.
  • شنبه 19 دی 1394 ساعت 11:54

بر اساس اعلام ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه در و پنجره تهران، آگاهی از کلیه مطالب مربوط به دستور‏العمل ‏ها و امور فنی این نمایشگاه که در وبسایت ستاد درج شده است، برای همه غرفه ‏داران و نیز پیمانکاران غرفه‏ ساز ضروری است.

در اعلان ستاد برگزاری آمده است: کلیه موارد لازم ‏الاجرا به ‏ویژه جهت مراحل آماده‏ سازی غرفه ‏ها، در دستورالعمل‏ های عمومی و امورفنی درج شده و مطالعه آن برای کلیه شرکت‏ کنندگان محترم ضروری است.

در بخش دیگر این اعلان، تاکید شده است: ضمن مراجعه به وبسایت شرکت نمایشگاهی تهران (titexgroup.com) و مطالعه کامل دستورالعمل‏ فوق ‏الذکر، نسبت به تکمیل فرم ‏های مورد نیاز و ارسال آنها در تاریخ مقرر اقدام فرمایید. ضمنا خواهشمند است جدول مربوط به ارتفاع سالن ‏ها و نیز جداول خسارات و جرائم غرفه ‏سازی و تاسیسات نمایشگاهی را حتما مطالعه فرمایید تا ناخواسته مشمول جریمه ‏های مصوب نگردد. بدیهی است با توجه به تاکیدات مکرر به عمل آمده در خصوص مطالعه مقررات و ضوابط نمایشگاهی، به‏ ویژه بخش مربوط به ضوابط ارزی ـ ریالی، در صورت عدم رعایت آنها و اعمال جرائم از سوی شرکت سهامی نمایشگاه ‏های بین ‏المللی تهران، ستاد برگزاری نمایشگاه هیچگونه مسئولیتی در این رابطه برعهده نخواهد داشت.

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه تخصصی در و پنجره تهران از تاریخ 2 تا 5 بهمن در محل دائمی نمایشگاه ‏های بین‏ المللی تهران برگزار می ‏شود.


ثبت نظر

ارسال