در حضور بزرگان صنعت در و پنجره و نمای آلومینیوم کشور صورت گرفت:

معرفی جدیدترین محصول پرسان صنعت آریا

پنجره ایرانیان: گردهمایی شرکت پرسان صنعت آریا با حضور بزرگان صنعت در و پنجره و نمای آلومینیوم کشور، دوشنبه 16 آذرماه برگزار و در این مراسم پروفیل آلومینیوم ETEM، جدیدترین محصول این شرکت، معرفی شد.
  • چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 13:46

به گزارش پنجره ایرانیان، دوشنبه 16 آذرماه 1394، بزرگان صنعت در و پنجره و نمای آلومینیوم کشور به همراه شرکای بین ‏المللی پرسان صنعت آریا، در هتل اوین تهران گرد هم آمدند. در این گردهمایی که به میزبانی شرکت پرسان صنعت آریا صورت گرفته بود، سخنرانان به معرفی محصولات متنوع این شرکت پرداختند.

در ابتدا حمیدرضا شبیریان، مدیرعامل پرسان صنعت آریا و برج پکایواز (Berc Pekayvaz)  از شرکت GU آلمان، یراق ‏آلات این برند معتبر را برای شرکت‏ کنندگان معرفی کردند. در ادامه مهندس شبیریان به معرفی ماشین‏ آلات متنوع EMMEGI ایتالیا پرداخت؛ و در پایان، جدیدترین محصول پرسان صنعت آریا، یعنی پروفیل های آلومینیوم ETEM ساخت کشور یونان معرفی شد و نمایندگان این شرکت، آقای کاتاپودیس (Katapodis) و خانم ونتا نواکوا (Venta Novakova)، امتیازات و مشخصات فنی این پروفیل را برای حضار در این نشست توضیح دادند.

در پایان این گردهمایی از شرکت‏ کنندگان به صرف شام پذیرایی شد. علاقمندان می ‏توانند مشروح این نشست را در شماره آینده نشریه پنجره ایرانیان بخوانند.


ثبت نظر

ارسال