بر اساس اعلام شرکت بین‏ المللی و بازرگانی تهران:

جانمایی نمایشگاه در و پنجره تهران ۱۱ آبان آغاز خواهد شد

پنجره ایرانیان: جانمایی و انتخاب غرفه ‏های نمایشگاه در و پنجره تهران در روز ۱۱ آبان ۱۳۹۴ از طریق سایت نمایشگاه آغاز می‏ شود.
  • یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 12:55

بر اساس اعلام شرکت بین‏ المللی و بازرگانی تهران، متقاضیان شرکت در هفتمین نمایشگاه بین‏ المللی در و پنجره و صنایع وابسته می‏ توانند از ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه مورخ ۹۴/۸/۱۱، از طریق سایت نمایشگاه به منظور انتخاب و رزرو غرفه مورد نظر بر مبنای نوع فعالیت و گروه کالایی خود اقدام کنند. همچنین با توجه به اینکه گروه ‏های مختلف در سالن ‏های متفاوتی مستقر خواهند شد، زمان مراجعه هر گروه به سایت به صورت مجزا و در مقاطع زمانی مختلف به شرح زیر صورت خواهد گرفت:

ـ گروه در شامل انواع درهای ساختمانی، اتاقی، ضد سرقت، کشویی، فانتزی و دست ساز، پارکینگ و محوطه، کمد و کابینت و .... و صنایع و خدمات وابسته از ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه ۹۴/۸/۱۱، سالن ‏های ۷، ۸ و۹ ،۲۷.

ـ گروه ماشین آلات و تجهیزات و صنایع و خدمات وابسته از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه ۹۴/۸/۱۳ سالن ۶ .

ـ گروه آلومینیوم، شامل در و پنجره، یراق آلات مربوطه و صنایع و خدمات وابسته از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه ۹۴/۸/۱۳ سالن ‏های A.۳۱ و B.۳۱.

ـ گروه در و پنجره یو.پی.وی.سی شامل در و پنجره، یراق آلات مربوطه و صنایع و خدمات وابسته از ساعت ۱۱ صبح روز دو شنبه ۹۴/۸/۱۸ سالن‏های ۴۰ و B.۴۴.

ـ گروه مواد اولیه و پروفیل یو.پی.وی.سی و صنایع و خدمات وابسته از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۹۴/۸/۱۶ سالن B.۴۱.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‏ توانند به سایت شرکت بین‏ المللی و بازرگانی تهران مراجعه کنند.

 


ثبت نظر

ارسال