همایش معرفی شرکت نمایشگاه‏ های نورنبرگ برگزار شد

پنجره ایرانیان: شرکت گسترش تجارت فراسو به منظور معرفی شرکت نمایشگاه‏ های نورنبرگ، همایشی را با حضور مدیران این شرکت در هتل اوین تهران، مورخ 27 مهرماه 94 برگزار کردند.
  • دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 17:49

به گزارش سرویس خبری پنجره ایرانیان، شرکت گسترش تجارت فراسو، نماینده رسمی شرکت نمایشگاه ‏های بین‏ المللی نورنبرگ در ایران، عراق و آذربایجان، برای شناساندن فعالیت ‏های گسترده این شرکت نمایشگاهی آلمانی برای فعالان بخش ‏های مختلف تجاری و صنعتی کشورمان، همایشی را با حضور مدیران انجمن ‏های تخصصی، صاحبان صنایع مرتبط و نمایندگان نشریات تخصصی در هتل اوین تهران ترتیب داد.

این مراسم که با حضور نماینده سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می‏ شد، جولیا هولزینگر، مدیر بخش روابط بین‏ الملل شرکت نمایشگاه‏ های نورنبرگ، جانر الدریم، مدیر پروژه نمایشگاه تاسیسات شرکت نمایشگاه‏ های نورنبرگ و هرمز مهبد، مدیرعامل شرکت دروازه تجارت فراسو به ایراد سخنانی پرداختند.

در ابتدا جولیا هولزینگر ضمن اشاره به تاریخچه کهن و نیز اهمیت شهر نورنبرگ در زمینه مسائل تجاری و بازرگانی، در زمینه فعالیت ‏های گسترده شرکت نمایشگاهی نورنبرگ در کشور آلمان و نیز جهان توضیحاتی ارائه داد. سخنران بعدی این جلسه آقای جانر الدریم بود که به معرفی برنامه ‏های نمایشگاهی نورنبرگ در زمینه ‏های تخصصی مختلف پرداخت.

در ادامه هرمز مهبد، مدیرعامل شرکت دروازه تجارت فراسو طی سخنانی فعالیت‏ های شرکت خود را در خصوص ارائه خدمات به صاحبان صنایع و بازرگانان ایرانی برای حضور در این نمایشگاه ــ به ‏عنوان غرفه ‏گذار یا بازدیدکننده ــ تشریح کرد. در پایان سخنرانان و همچنین نماینده سازمان توسعه تجارت ایران به پرسش ‏های حضار پاسخ دادند.

گفتنی است شرکت گسترش تجارت فراسو، نماینده رسمی شرکت نمایشگاه‏ های بین‏ المللی نورنبرگ در ایران، عراق و آذربایجان، جزو هلدینگی است که شرکت دروازه تجارت فراسو، نماینده رسمی شرکت نمایشگاه‏ های بین ‏المللی فرانکفورت در ایران، عراق و آذربایجان را نیز تحت پوشش خود قرار می‏ دهد.


ثبت نظر

ارسال