مدل اقتصادی ماشین آلات کارن ماشین روانه بازار شد

پنجره ایرانیان: کارن ماشین دستگاه‏ های ساخت شیشه دوجداره به روش اسپیسر حرارتی را در مدل اقتصادی تولید و روانه بازار کرد.
  • شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 10:6

مدیر بازاریابی و توسعه بازار کارن ماشین، در گفتگو با خبرنگار پنجره ایرانیان ضمن اشاره به اینکه این شرکت بر اساس مطالعات بازار و همچنین نیاز مشتریان خود طرح‏ ویژه ‏ای را تنظیم کرده است، گفت: با توجه به شرایط پسا تحریم و نیز لزوم مهیا شدن برای ورود به این فضا و همچنین در راستای توسعه محصولات خود و جهت کمک به امر تولید، شرکت کارن ماشین طرح تولید ماشین ‏آلات با مدل اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده است.
سارا تقی ‏نژاد نمین در ادامه افزود: پس از درخواست واحد بازاریابی برای امکان‏ سنجی مدل اقتصادی و نیز اضافه شدن ماشین ‏آلات اقتصادی به سبد محصولات، تولید این سری از ماشین ‏آلات در این واحد تولیدی آغاز شد؛ و در حال حاضر خط تولید شیشه دوجداره به روش اسپیسر حرارتی (پرس چهار سر، پرس تکسر و همچنین ماشین‏ های شستشو مدل 120 و 160) با مدل اقتصادی آماده و روانه بازار شده است.

مدیر بازاریابی و توسعه بازار کارن ماشین در پاسخ به پرسش خبرنگار پنجره ایرانیان درباره مزایای این ماشین ‏آلات، اظهار داشت: قابلیت‏ بالای دستگاه‏ های مدل اقتصادی و قیمت بسیار ویژه آنها، برای کلیه همکاران در سطوح متوسط تولید بسیار مناسب می ‏باشد. تقی ‏نژاد در ادامه ضمن تاکید بر اصل تخطی‏ ناپذیر این شرکت یعنی حفظ کیفیت ماشین ‏آلات تولیدی کارن ماشین، گفت: کلیه مزایای مذکور این خط تولیدی با حفظ کامل کیفیت آنها همراه بوده است.
وی در خاتمه افزود: کلیه مشتریان ما شریکان تجاری ما محسوب می‏ شوند و مطالبات آنها مورد توجه ما است.


نظرات

محمد فیض الهی

سایت پنجرهها سایت کاملی هست امیدوارم که روز بروز شاهد پیشرفت آن باشم.

ثبت نظر

ارسال