اطلاعیه شرکت ایلیا صنعت پنجره

پنجره ایرانیان: در پی بروز شایعاتی مبنی بر چینی یا ترک بودن پروفیل‎های یو.پی.وی.سی وکا که در بازار ایران موجود است، شرکت ایلیا صنعت پنجره اطلاعیه ‏ای جهت روشن کردن افکار عمومی منتشر کرد.
  • پنجشنبه 12 شهریور 1394 ساعت 9:39

شرکت ایلیا صنعت پنجره از جمله تولیدکنندگان پنجره دوجداره یو.پی.وی.سی در پی اقدامات شیطنت‎آمیز و سودجویانه برخی افراد و شرکت‎ها در خصوص رواج شایعاتی بی‏ اساس، اقدام به انتشار اطلاعیه کرد، در این اطلاعیه آمده است: در پی اقدامات و شایعات برخی افراد سودجو مبنی بر اینکه پروفیل‎های یو.پی.وی.سی وکا وارد شده به بازار ایران ساخت کشور چین یا ترکیه بوده ایلیا صنعت پنجره وظیفه خود می‎داند، که در مقام نماینده رسمی و بی‎واسطه پروفیل وکا در ایران مواردی را جهت تنویر افکار عمومی اعلام کند:

گروه صنعتی وکای آلمان در سال 1969 توسط هاینریش لومان (Heinrich Laumann) با نام اولیه وکا پلاست (Veka Plast) با هدف تولید پروفیل یو.پی.وی.سی تاسیس شده است. این شرکت در حال حاضر با تولید دامنه وسیعی از محصولات یو.پی.وی.سی به‏ عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل در جهان شناخته می‏ شود. این گروه صنعتی امروزه بر اساس شرایط جغرافیایی، آب و هوایی و حتی فرهنگی مناطق و کشورهای مختلف جهان بر اساس ایجاد سه زیرگروه کلی آمریکا، اروپا و آسیا محصولات خود را تولید و عرضه می‎کند، که هر یک از این محصولات متناسب با شرایط یاد شده با فرمولاسیون و طراحی منحصر به فرد آن منطقه و کشور عرضه می‏ شوند. این زیرگروه ‏ها عبارتند از: (1) گروه شرکت‏ های آمریکا شامل: آرژانتین، برزیل، کانادا، شیلی و ایالات متحده آمریکا (2) گروه شرکت‏ های اروپا شامل: آلمان، فرانسه، انگلستان، بلغارستان، لهستان، رومانی، روسیه، اسپانیا و اکراین (3) گروه شرکت‏های آسیا شرقی شامل: چین، هندوستان، مالزی، سنگاپور و تایلند.

بر اساس این طبقه ‏بندی، کشورهای محدوده خاورمیانه، آفریقا و اروپا کلیه محصولات و خدمات خود را از گروه شرکت‏ های اروپایی وکا دریافت می‏ کنند. با توجه به اینکه قبل از اعمال تحریم‏ های اقتصادی گروه وکا در ایران شعبه تاسیس کرده بود، کلیه محصولات ارائه شده در ایران مستقیما از شهر زندنهورست (Sendenhorst) آلمان مقر اصلی این گروه تامین و وارد ایران می‏ شد که از آن به بعد نیز این روند توسط شرکت ایلیا صنعت پنجره ادامه یافته است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: سیستم‏ های پروفیلی طراحی شده وکا برای ایران موسوم به سری خانواده  Soft line بوده که منحصرا در مقر اصلی وکا تولید و توسط شرکت ایلیا صنعت پنجره به عنوان نماینده رسمی وکا آلمان وارد و در بازار ایران عرضه می ‏شود.

 در پایان این اطلاعیه ضمن کذب و بی اساس خواندن شایعات موجود، تاکید شده است که این تحرکات شیطنت‏آمیز نمی‏تواند از انگیزه خدمت رسانی شرکت ایلیا صنعت پنجره به صنعت در و پنجره یو.پی.وی.سی کشور اندکی بکاهد.


ثبت نظر

ارسال