اطلاعیه شرکت کرفت مولر ایران

ضوابط فروش ماشین‌آلات دست دو کرفت ‌مولر و آرتیکون

پنجره ایرانیان: شرکت کرفت مولر ایران با انتشار اطلاعیه ‏ای، ضوابط فروش ماشین‌آلات دست دوم کرفت ‌مولر و آرتیکون را اعلام کرد.
  • یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 9:59

در این اطلاعیه که برای پنجره ایرانیان ارسال شد، آمده است: به استحضار کلیه فعالان و متقاضیان ماشین‌آلات دست دوم کرفت ‌مولر و آرتیکون می‌رساند، به‏ منظور جلب رضایت مصرف‌کنندگان ماشین‌آلات کرفت‌مولر و همچنین اهمیت حفظ کیفیت ماشین‌آلات و استفاده بهینه توسط تولید کننده ایرانی، این شرکت خود را به ادامه خدمات 10 ساله و گارانتی 2 ساله (در صورت داشتن اعتبار از تاریخ نصب) برای خریداران دست دوم متعهد می‌داند و از این بابت هیچ گونه هزینه ‏ای تحت هیچ عنوانی دریافت نخواهد شد.

با توجه به اینکه کلیه ماشین‌آلات کرفت مولر و آرتیکون به صورت اقساط بانکی یا اسناد بهادار در رهن بانک یا این شرکت بوده و تنها در صورت تسویه حساب کامل قابل انتقال به شخص دوم می‌باشند، در این اطلاعیه دو حالتی که سبب مستثنا شدن از این خدمات می ‏شود، بدین ترتیب ذکر شده است: (1) فروشنده دستگاه اقساط بانکی خود را به‏ طور کامل تسویه نکرده باشد، حتی در صورت عدم رسیدن سررسید پرداخت آن؛ (2) شرکت چک برگشتی یا چکی که هنوز موعد آن نرسیده از این شخص داشته باشد.

همچنین در این اطلاعیه به علاقمندان پیشنهاد شده است، جهت حصول اطمینان از تاریخ نصب و مدت زمان باقیمانده دوره گارانتی و خدمات، از این شرکت استعلام‌های لازم را به عمل آورند.

لازم به ذکر است، کلیه این خدمات نیز رایگان بوده و هیچ گونه‌ هزینه‌ای دراین خصوص از خریدار دوم دریافت نخواهد شد. هزینه‌های گارانتی و خدمات نیز طبق روال کاری با خریدار دست اول بوده و مازاد دریافتی وجود نخواهد داشت.

در پایان این اطلاعیه آمده است: خریداران می‌توانند بدون مراجعه به شرکت نیز اقدام به مبادله ماشین‌آلات با یکدیگر کنند و هیچ گونه الزامی به عقد قرارداد یا اعلام آن به شرکت ندارند.


ثبت نظر

ارسال