اولین گردهمایی بزرگ گروه صنعتی آک‌پروفیل در استان مازندران

پروفیل ایرانی پنجره ایرانی

پنجره ایرانیان:نخستین گردهمایی خانواده گروه صنعتی AKprofile سه سال پس از آغاز تولید این پروفیل یو.پی.وی.سی با کیفیت ایرانی آنهم با قدرت رقابت در بازارهای جهانی در استان سرسبز مازندران برگزار شد.
  • دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 13:58

به گزارش پنجره ایرانیان، مدیران این برند ملی صنعت تولید پروفیل یو.پی.وی.سی ایران زمین در هتل نارون شهر بابل استان زیبای مازندران با نمایندگان و مشتریان آک‌پروفیل در استان مازندران به بیان خواسته‌ها و طرح دیدگاه‌ها و انتظارات و ترسیم اهداف آینده شرکت پرداختند. گردهمایی ملی آک‌پروفیلی‌ها با موضوع قابل تامل و تحسین‌برانگیز «پروفیل ایرانی – پنجره ایرانی» فرصتی شد تا بزرگترین تولیدکنندگان در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی استفاده کننده از پروفیل آک‌پروفیل بر یک اصل بنیادین تاکید کنند و آن چیزی نیست، مگر تحقق و تقویت یک باور همیشگی؛ پیش‌ به سوی کیفیت برتر و رقابت سالم‌تر در صنعت در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی با پروفیل‌های متنوع و شایسته افتخار آک‌پروفیل.

گزارش روابط‌عمومی شرکت آک‌پروفیل از این همایش که با هماهنگی و برنامه‌ریزی شایسته نمایندگی انحصاری شرکت در استان مازندران برگزار شد، می‌افزاید، این همایش با خوش‌آمد‌گویی و سخنرانی آقای کوتاه مهندس صحنه مدیر عامل شرکت AKprofile آغاز به کار کرد. وی در سخنانی کوتاه با ابراز خرسندی خود را از حضور در جمع تولیدکنندگان استان مازندران اعلام کرد و گفت: حضور در جمع زحمتکشان عرصه تولید در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران که عرصه پیشرفت کشور را رقم می‌زند و نقش سازنده‌ای را در توسعه شهر‌ها، استان‌های مختلف و در یک کلام کشور ایران را ایفا می‌کنند، بسیار باعث مسرت و مباهات است. وی هدف اصلی برند آک‌پروفیل را تولید پروفیل با کیفیت قابل احترام و افتخار برای تولید و نصب در و پنجره‌های دارای استاندارد برتر جهت بهبود کیفیت زندگی شهروندان در ساختمان‌ها عنوان و تاکید کرد: این شرکت همواره چتر حمایتی خود را برای تولیدکنندگان و مونتاژکاران در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی که پروفیل ایرانی با کیفیت را مصرف می‌کنند، گسترش می‌دهد و همواره قدردان تلاش‌های ایشان خواهیم بود. آقای صحنه با اشاره به نقش و مزیت پنجره‌های ساخته شده از پروفیل‌های دارای استاندارد و کیفیت قابل تحسین در بهبود کیفیت ساختمان‌ها از جمله جلوگیری از هدررفت انرژی و ممانعت از ورود آلاینده‌ها به درون ساختمان تاکید کرد: واقعیت این است که آک‌پروفیل مصمم است تا با مشارکت و همراهی تولیدکنندگان در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی در مسیر کیفیت برتر و رقابت‌ سالم‌تر گام‌ بردارد و این راهی است که در آک‌پروفیل خط پایانی برای آن متصور نیستیم. مدیرعامل این برند ملی تولیدکننده پروفیل‌های یو.پی.وی.سی خطاب به شرکت‌ها و کارگاه‌های تولید در و پنجره یو.پی.وی.سی همکار با آک‌پروفیل از آنها خواست تا در یک چارچوب همکاری شفاف و مدون دیدگاه‌ها، راهکارها و پیشنهادها و نظرات خود برای تقویت کیفیت پروفیل یو.پی.وی.سی آک‌پروفیل و بهبود سطح خدمات به مصرف‌کنندگان نهایی را مطرح سازند.

در ادامه این مراسم، مهندس پورقاز مدیر بازرگانی شرکت AKprofile ضمن خیرمقدم به حاضران در این گردهمایی و ابزار خرسندی از برگزاری نخستین نشست خانواده صنعتی آک‌پروفیل در استان مازندران گفت: البته برخود فرض می‌دانم که به دلیل تاخیر در برگزاری این همایش در استان مازندران عذرخواهی و از حضور تک تک حاضران صمیمانه تشکر کنم که همراهی و همکاری ایشان، مسئولیت آک‌پروفیل در آینده را سنگین‌تر می‌سازد. وی با اشاره به استقبال از پروفیل‌های یو.پی.وی.سی آق پروفیل در سراسر استان سرسبز مازندران تاکید کرد: این استقبال از پروفیل‌های آک‌پروفیل نشان از کیفیت برتر این برند ملی و البته مرهون اعتماد و استفاده تولیدکنندگان در و پنجره همکارماست که باعث خواهد شد در آینده هم همواره از نظرات و پیشنهادهای کارشناسانه و تجربیات ایشان بهره‌مند شویم.

مهندس پورقاز در ادامه سخنان خود به معرفی شرکت AKprofile پرداخت و گفت: این شرکت رسما فعالیت تولید خود را از سال 1388 آغاز کرد، به طوری که تمام محصولات تولیدی این شرکت تا سال 1391 به کشورهای آسیای میانه صادر می‌شد و در سال 1391 در کنار واحد بازرگانی خارجی، واحد بازرگانی داخلی شرکت فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرد. مدیربازرگانی شرکت آک‌پروفیل اعلام کرد: این شرکت طی دو سال گذشته موفق شده تا پروفیل خود را در بیش از 20 استان کشور عرضه کند و هم‌اکنون 150 تولیدکننده و مونتاژکار در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی در این استان‌ها با پروفیل آک‌پروفیل در و پنجره استاندارد تولید و به مشتریان خود تحویل می‌دهند. پورقاز تصریح کرد: امروز با وجود سختی‌های و مشقت‌های بسیار بر سر راه تولید صنعتی در ایران، خوشبختانه باید اعلام کنیم که با همکاری و مساعدت و همراهی مشتریان خویش در شرکت آک‌پروفیل موفق شدیم مطابق برنامه استراتژیک شرکت حرکت کنیم و امیدواریم ضمن حفظ موقعیت کنونی بتوانیم جایگاه هدف‌گذاری شده خود را در بازار در و پنجره بدست آوریم. وی افزود: البته این کار با همکاری و حمایت تولیدکنندگان در و پنجره و مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی شده تحقق خواهد یافت.

در ادامه این مراسم تولیدکنندگان همکار شرکت آک‌پروفیل نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود را نسبت به پروفیل‌های  ایرانی و AKprofile بیان کردند. اکثر تولیدکنندگانی که پروفیل AKprofile را مصرف می‌کردند، معتقد بودند که این پروفیل از نظر قیمت و کیفیت پروفیل بسیار مناسب و مشتری‌پسند است و همچنین معتقد بودند که تبلیغات رسانه‌ای و محیطی می‌تواند کمک شایانی را به مصرف‌کنندگان این پروفیل کند.

در ادامه این همایش تولیدکنندگان ابراز نگرانی خود را از وجود رقابت‌های ناسالم در این صنعت بیان داشتند و معتقد بودند که برخی از تولیدکنندگان پروفیل و عرضه‌کنندگان پروفیل‌های خارجی به دلیل سودهای موقت، پروفیل‌های بی‌کیفیت را با کمترین قیمت به بازار عرضه می‌کنند و از طرف دیگر برخی از مونتاژکاران هم نیز کار بسیار بی‌کیفیتی را به بازار عرضه می‌کنند و این کار باعث کاهش رغبت فعالان عرصه صنعت ساختمان از پروفیل یو.پی.وی.سی و افزایش تمایل آنها به کالاهای جانشین شده است.

آنها همچنین معتقد بودند که برای جلوگیری از عرضه بی‌کیفیت درب و پنجره های یو.پی.وی.سی به مصرف‌کنندگان حیطه نظارت بر عملکرد مونتاژکاران را باید گسترش داد تا با این نظارت کمک بسیار بزرگی را به فعالان این عرصه خواهد شد.

بحث یکسان‌سازی قیمت در و پنجره‌های تولیدی AKprofile نیز از مهمترین مباحث این همایش بود که مهندس صحنه ضمن تاکید ویژه جهت برآورد  و محاسبه دقیق بهای تمام شده متر طول در و پنجره ساخته شده با پروفیل‌های AKprofile اظهار داشت که ارائه قیمت‌های پایین علاوه بر نابودی تدریجی تولیدکننده باعث کاهش ارزش برند این پروفیل خواهد شد.

در ادامه این مراسم مهندس پورقاز بحث های انجام شده را جمع‌بندی کرد و برنامه‌ها و راهکارهای کوتاه مدت، میان‌مدت و بلند مدت شرکت AKprofile را در مورد دغدغه‌های پیش‌روی تولیدکنندگان و توسعه بازار خود را در استان مازندران بیان کرد .

در انتهای مراسم نماینده انحصاری شرکت AKprofile ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه شرکت و مهمانان در سخنانی کوتاه بیان داشت که مزیت پروفیل AKprofile قیمت و کیفیت خوب و تحویل به موقع آن از انبار مازندران به مونتاژکاران در سریع‌ترین زمان ممکن خواهد بود. این مراسم با ضیافت ناهار در ساعت 30/15 به پایان رسید. اعضای خانواده صنعتی آک‌پروفیل در استان مازندران نشست خانوادگی را ترک می‌کردند که مصمم بودند تا فصل تازه‌ای از اقبال بازار و به ویژه همراهی و همکاری جهت معرفی هرچه بهتر پروفیل‌های آک‌پروفیل را رقم بزنند.

گفتی است شرکت AKprofile  با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات تولید پروفیل upvc اروپا اقدام به تولید پروفیل‌های بازشو و کشویی در استان گلستان نموده است به طوری که در طرح توسعه خود برنامه افزایش قالب‌های پروفیل را دارد. این شرکت توانسته است پیوسته به عنوان صادرکننده و کارآفرین برتر نمونه استان گلستان شناخته شود. این شرکت امیدوار است در سال‌های آتی جایگاه اصلی خود را در درب و‌ پنجره‌های upvc در سطح ملی بدست آورد.

پنجره ایرانیان/سال هشتم.دیماه 1393.شماره 87


ثبت نظر

ارسال