ویستابست بهینه‌سازی مصرف انرژی در زنجان را هدف گرفت

این بار استان زنجان و این بار هم ویستابست. گامی بلند به سوی بهینه‌سازی مصرف انرژی با استفاده از پنجره‌های تولید شده با پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی برداشتند تا مردم این دیار و مسئولان استان با اهمیت پنجره‌های یوپی‌وی‌سی آشنا شوند
  • یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 11:18

دوازدهین همایش تخصصی بهینه‌سازی مصرف انرژی با استفاده از در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی توسط شرکت ویستابست از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل یوپی‌وی‌سی در ایران این بار در استان زنجان برگزار شد تا این تولیدکننده ملی با محصولات دارای کیفیت رقابتی در سطح استانداردهای جهانی به رسالت حرفه‌ای و سازمانی خویش در مسیر بهبود وضعیت مصرف انرژی در ساختمان‌های ایران عمل کند. چه اینکه پیش از این هم ویستابستی‌ها با برگزاری 11 همایش تخصصی دیگر در شهرهای مختلف ایران تلاش سازمان یافته زیادی را برای بالابردن دانش و آگاهی مسئولان و همچنین نهادینه کردن اهمیت نقش در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی ایران در شهرها مختلف کشور برداشته بودند.

دوازدهمین همایش تخصصی ویستابست با موضوع بهینه سازی مصرف انرژی در کشور پنجشنبه سی ام مرداد1393 با حضور مهندس احد محمدی رئیس سازمان نظام مهندسی استان زنجان، محمدجواد اقدامیان رئیس هیات مدیره و محمود صداقت مدیرعامل ویستابست، جوادی‌کیا شهردار زرین آباد ایجرود، آقاخانی مدیرعامل شرکت تعاونی فرهنگیان، نوری معاون مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب کشور، ولایتی شهردار ارمغان‌خانه، سیفی‌نیا معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان، تقی بیگلو رئیس بنیاد مسکن شهرستان ایجرود، امیرلو شهردار خرمدره، عماره شهردار آب برق، سلیمی معاون فرمانداری طارم، شوری معاون مدیرعامل شرکت گاز استان، رضایی مدیرعامل تعاونی شرکت گاز استان زنجان و جمعی دیگر از مدیران ویستا بست در زتجان برگزار شد.

 به گزارش واحد روابط عمومی و رویدادهای ویستابست، محمدجواداقدامیان رئیس هئیت مدیره ویستابست در ابتدای این همایش ضمن عرض خیرمقدم و تشکر ویژه از سازمان نظام مهندسی استان زنجان به خاطر مشارکت در برگزاری این همایش اظهار داشت: شرکت ویستابست بزرگترین تولید کننده پروفیل در ایران به عنوان یکی از چهار کشور برتر جهان درعرصه تولید پروفیل است. رئیس هیئت مدیره شرکت ویستابست هدف از برگزاری این همایش را بررسی فناوری‌های نوین در تولید پروفیل پنجره‌های "یوپی‌وی‌سی" با هدف‌ بهینه‌سازی مصرف‌ انرژی، ارتقای ذخیره انرژی در ساختمان اعلام کرد.اقدامیان شرکت ویستابست را یکی از 150 شرکت دارنده استاندارد رال آلمان در جهان عنوان و افزود: در ایران 39 واحد صنعتی در زمینه تولید پروفیل فعالیت می‌کنندکه اکثر واحدها با ظرفیت 30 درصد ظرفیت فعال هستند. 

محمود صداقت، مدیرعامل شرکت ویستابست و نایب‌رییس انجمن صنایع تولیدکنندگان پروفیل یوپی‌وی‌سی ایران در این همایش با اشاره به نقش و تاثیر استفاده از در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی بر کاهش مصرف انرژی و ورود آلاینده‌های صوتی و هوا به درون ساختمان خطاب به حاضران تاکید کرد: آنجه اهمیت مضاعف دارد، رعایت اصل کیفیت در ساخت و تولید در و پنجره‌ها و نصب آنها با رویکرد رعایت حداکثری حقوق مشتریان است. وی تصریح کرد: ویستابست همواره ارائه باکیفیت‌ترین پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی در سطح استانداردهای بین‌المللی را دنبال می‌کند و بر فعالیت تمامی نمایندگان ویستابست جهت تولید و نصب در و پنجره‌های استاندارد نظارت می‌شود تا حقوق مصرف‌کنندگان نهایی تضمین شود.

مهندس احدمحمدی رئیس سازمان نظام مهندسی استان زنجان نیز در بخشی از اظهارات خود در این همایش بیان داشت: تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان براین است که در طی حرکتی که شروع شده، همه فعالان و دلسوزان بخش مسکن که در جهت درست در حال حرکت هستند را پوشش داده و کاری کند که این حرکت‌ها پررنگ‌تر باشد.

وی همچنین تصریح کرد: کشورئ ما متکی به پول نفت است و می‌دانیم که این پول به مقدارمشخصی است و نباید آن‌را هدر داد و باید از این سرمایه به درستی استفاده کنیم وگاهاً عمرساختمان‌ها کمتراز 20 سال است که نشان‌دهنده به هدررفتن این سرمایه و استفاده نادرست ازآن است. این درحالی است که برای بهینه‌سازی‌ها اول باید آسیب‌شناسی شود و بعد طرح‌هایی در صورت بهبود آن‌ها به کاربرد که در این راستا باید سیستم کنترلی و بازدارنده را بیشترکنیم.

بهرنگ نوروزی مدیرشرکت دای‌مکث آریا (نماینده استان زنجان ) نیز در این مراسم گفت: درسال 89 مدیرشرکت "دای‌مکث" آلمان درنمایشگاه تهران حضورداشت ووقتی پروفیل شرکت ویستابست را دید، اظهارکرد که اگر ما در آلمان چنین پروفیلی داشتیم به فکر واردات نبودیم.

وی پایان افزود:این شرکت بر کیفیت محصولات اهمیت بسیاری می‌دهد و تولیدات خود را باکیفیت بالا ارایه می‌دهد تا بتواند در بهینه‌سازی انرژی در ساختمان‌ها تاثیرگذار باشد و تولیدپروفیلUPVC بر اساس استانداردهای بین‌المللی اولین دارنده گواهی‌نامه "رال" آلمان درسطح کشوراست. برگزاری کارگاه تخصصی با موضوع در و پنجره " UPVC و بهینه سازی مصرف انرژی" توسط کارشناسان فنی شرکت ویستابست از دیگر برنامه های این همایش یکروزه بود.

عکس‌های این همایش را ببینید


ثبت نظر

ارسال