هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست آغاز به کار کرد

پنجره‌ایرانیان؛ نمایشگاه ایران‌پلاست، بزرگ‌ترین رویداد صنعت پلاستیک در غرب آسیا و یکی از نمایشگاه‌های معتبر صنعت پلاستیک جهان روز یکشنبه، ۲۶ شهریور با مشارکت ۷۸۰ شرکت داخلی و خارجی آغاز به کار کرد.
  • یکشنبه 26 شهریور 1402 ساعت 15:52

به گزارش ایرنا، نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه‌ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است. هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست که از روز یکشنبه، ۲۶ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده تا چهارشنبه (۲۹ شهریورماه) ادامه دارد.

افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با حضور اوجی وزیر نفت، شاه میرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علائی طباطبائی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی و عده‌ای دیگر از مسئولان و مقامات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد.

این نمایشگاه در چهار گروه مواد اولیه، محصولات پیش‌ساخته و ساخته‌شده، ماشین‌آلات و تجهیزات و خدمات و با مشارکت ۵۵۰ شرکت داخلی و ۲۳۰ شرکت خارجی ازجمله کشورهای آلمان، اسپانیا، ایتالیا، چین، ترکیه، کره جنوبی، تایوان، سوریه و هند برگزار می‌شود. قدرت گرفتن صنعت پلاستیک کشور یکی از مزایای برگزاری این نمایشگاه بوده است.

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال