فراخوان نمایشگاه بین‌المللی ساختمان قطر 2022

پنجره‌ایرانیان؛ هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و مصالح ساختمانی پروژه قطر، خردادماه 1401 در محل نمایشگاه بین‌المللی دوحه برگزار می‌شود.
  • دوشنبه 22 فروردین 1401 ساعت 12:28

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، هجدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و مصالح ساختمانی پروژه قطر از 16 تا 19 خرداد 1401 (6 تا 9 ژوئن 2022) توسط مجری برگزارکننده در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی دوحه – قطر برگزار می‌شود.

ﭘﺮوژه ﻗﻄﺮ بزرگ‌ترین و جامع‌ترین ﭘﻠﺘﻔﺮم ﺗﺠﺎرى ساخت‌وساز اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ 17 ﺳﺎل ﺗﺠﺮﺑﻪ در ﺑﺎزار ﻗﻄﺮ ﻫﻤﺮاه اﺳﺖ. اﯾﻦ ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه برندهای ﭘﯿﺸﺮو از ﺳﺮاﺳﺮ ﺟﻬﺎن را ﺟﺬب و ﻣﺘﺨﺼﺼﺎن ﺻﻨﻌﺖ را ﺑﻪ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮان ﺑﻠﻨﺪ رﺗﺒﻪ در ﻗﻄﺮ ﻣﺘﺼﻞ می‌کند ﮐﻪ درنتیجه راه را ﺑﺮاى مشارکت‌ها و توافق‌های سودآور ﻣﯿﺴﺮ می‌کند.

هجدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی پروژه قطر و نمایشگاه بین‌المللی مصالح ساختمانی و تکنولوژی ساخت‌وساز، به‌وسیله سرمایه‌گذاری‌های قدرتمند، ظرفیت فوق‌العاده تجارت و از بین بردن موانع بین سرمایه‌گذاران، تأمین‌کنندگان و خریداران در قطر، در راستای پیشرفت و موفقیت صنعت پویای ساختمان گام برمی‌دارد.

گفتنی است، مجری پاویون ایران در این نمایشگاه شرکت توسعه نمایشگاهی اوژن است که علاقه‌مندان به حضور در این رویداد بین‌المللی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه در اینجا مراجعه کنند.


ثبت نظر

ارسال