مهرماه امسال در تهران برگزار می‌شود؛

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست

پنجره‌ایرانیان؛ دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست مهرماه 1397 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
  • شنبه 31 شهریور 1397 ساعت 16:42

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از 2 تا 5 مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران - تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه‌ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است. این نمایشگاه امروز بزرگ‌ترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود و در بین نمایشگاه‌های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه‌بندی می‌شود.

این نمایشگاه 11 دوره موفق را پشت سر گذشته است. نگاه آماری به دوره‌های گذشته نشان می‌دهد این نمایشگاه با همه مشکلات و مسائل پیش رو توانسته است روند رو به رشدی را طی کند. به‌طوری‌که تعداد شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه از 294 شرکت داخلی و خارجی در دوره نخست به بیش از 1100 شرکت داخلی و خارجی در دهمین دوره افزایش یافته است.

گفتنی است، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته‌شده، ماشین‌آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.

 

 

 


ثبت نظر

ارسال