نمایشگاه صنعت ساختمان بارسلونا ۲۰۱۷

پنجره‌ایرانیان: نمایشگاه صنعت ساختمان بارسلونا 2017 خردادماه 96 برگزار می‌شود.
  • شنبه 6 خرداد 1396 ساعت 21:4

نمایشگاه صنعت ساختمان بارسلونا (Construmat 2017) که مهم‌ترین نمایشگاه اسپانیا در زمینه صنعت ساختمان است، ۲ تا ۶ خردادماه ۹۶ (۲۳-۲۶ می ۲۰۱۷) در مجتمع نمایشگاهی بارسلونا (سالن Gran Via)، در فضایی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع برگزار می‌شود.

نمایشگاه صنعت ساختمان بارسلونا (کانسترومات) مانند یک پل ارتباطی بین اروپا و مناطق در حال‌ توسعه از جمله منطقه مدیترانه، خاورمیانه، آمریکای لاتین و آفریقا قرار گرفته است.

در نمایشگاه صنعت ساختمان بارسلون مواردی مانند کسب‌وکار در بازارهای بین‌المللی، کارگاه‌های بین‌المللی سازی کسب‌وکار، دسترسی به توزیع‌کنندگان و برترین‌های صنعت ساختمان، تماس مستقیم همه افراد با متخصصان بین‌المللی و جلسات آموزشی بهبود کسب‌وکار مورد نظر است.

صنایع تحت پوشش نمایشگاه صنعت ساختمان بارسلون شامل ساخت‌وسازهای صنعتی، خانه‌های پیش‌ساخته، تجهیزات و ماشین‌آلات ایمنی و حفاظت از ساختمان، سنگفرش، در و پنجره، شیشه و ملحقات آن، تجهیزات مربوط به برش چوب، فلز و پلاستیک، تجهیزات مربوط به آشپزخانه، تاسیسات و تجهیزات مربوط به آب، گاز، فاضلاب، عایق‌بندی و ضدآب کردن، گرمایش، تهویه هوا، برق و روشنایی، فلزکاری، قفل ساختمان، ارتباطات و امنیت ساختمان، ساخت‌وساز پایدار، بالابرهای عمودی، آسانسور و حمل‌ونقل، عناصر سازه‌ای (پارتیشن، پوشش نما و سقف)، فناوری اطلاعات، ابزارهای مربوط به سنجش و اندازه‌گیری دقیق و... است.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر جهت شرکت در این نمایشگاه، خدمات اخذ ویزای شینگن، رزرو هتل و صدور بلیت به آدرس اینترنتی pishvazasia.com مراجعه کنند.


ثبت نظر

ارسال