دعوت به بازدید از غرفه پنجره‌ایرانیان در نمایشگاه در و پنجره تهران

پنجره‌ایرانیان از کلیه فعالان و علاقه‌مندان صنعت در و پنجره دعوت می‌کند تا در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره تهران از غرفه این شرکت در سالن میلاد 31B بازدید کنند.
  • دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت 0:32

نشریه پنجره‌ایرانیان مانند سال‌های گذشته و به‌منظور حمایت از صنعت در و پنجره و انعکاس فعالیت‌های این صنعت در هشتمین نمایشگاه تخصصی در و پنجره و صنایع وابسته تهران حضور خواهد داشت. هشتمین نمایشگاه در و پنجره تهران از ٥ تا ٨ بهمن‌ماه ۱۳۹٥ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت 8:30 تا 16 برگزار می‌شود.

پنجره‌ایرانیان که همواره و در بسیاری از نمایشگاه‌های کشور همراه و همیار صنعت در و پنجره بوده است، در این نمایشگاه نیز علاوه بر برپایی غرفه، با حضور در سایر سالن‌ها و غرفه شرکت‌های فعال صنعت در و پنجره با انجام گفتگو و اخذ گزارش نمایشگاهی، اخبار و رویدادهای این صنعت را به بهترین نحو ممکن انعکاس خواهد داد. تیم خبری نشریه همچنین در روزهای برپایی نمایشگاه با حضور در غرفه نشریه در سالن میلاد B، آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان و دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات این عزیزان در راستای هر چه مطلوب‌تر کردن فعالیت‌های نشریه خواهد بود.

گفتنی است، پنجره ایرانیان این آمادگی را دارد تا کلیه اخبار نمایشگاهی شرکت‏ های فعال در این صنف را پیش از آغاز نمایشگاه تهران منتشر کند. علاقه‏ مندان می‏ توانند اخبار خود را برای چاپ در نشریه، درج در وبسایت و انتشار در گروه‏ های تلگرامی در اختیار تحریریه پنجره ایرانیان قرار دهند.

 


ثبت نظر

ارسال