برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان مونیخ در دی‏ماه

پنجره ایرانیان: نمایشگاه معماری و صنعت ساختمان مونیخ (BAU 2017) دی‌ماه 95 برگزار می‌شود.
  • دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت 14:12

به گزارش پنجره ایرانیان، نمایشگاه صنعت ساختمان مونیخ از 27 دی‌ماه (16 ژانویه) تا 2 بهمن‌ماه 95 (21 ژانویه 2017 میلادی) در مرکز نمایشگاهی مونیخ (Messe Munchen) بر پا خواهد شد.

نمایشگاه معماری و صنعت ساختمان مونیخ، موضوعاتی مختلفی را ازجمله مواد و مصالح، تکنولوژی و سیستم‌ها برای ساخت‌وساز تجاری و مسکونی، طراحی داخلی برای ساختمان‌های نوساز و مدرنیزه و نیز نوسازی ساختمان‌ها را در مکانی با بیش از 180 هزار مترمربع وسعت پوشش می‌دهد. این نمایشگاه گستره کاملی از فناوری‏‌های مدرن در صنعت ساختمانی بین‌المللی را به نمایش می‏‌گذارد.

بخش‌های مختلفی شامل؛ خاک، سنگ، بتون، سیستم‌های نمای خارجی، ساختمان پیش‌ساخته، گچ، مواد عایق، آجر، کاشی، مواد و تجهیزات بام ساختمان، پنجره‌های سقفی، مواد و مصالح شومینه سازی، سرامیک، پوشش‌های طبقه و کف، محصولات ساختمانی شیمیایی، ابزارآلات ساختمانی، آلومینیوم، فولاد، روی، مس، سیستم‌های انرژی، سیستم‌های ساختمانی، درهای کنترلی، سیستم‌های پارکینگ، قفل، اتصالات، در و پنجره، چوب، شیشه، اتوماسیون ساختمان و فناوری اطلاعات در این نمایشگاه وجود دارند.

 نمایشگاه معماری و صنعت ساختمان مونیخ (BAU) نمایشگاهی تجاری و پیشرو در زمینه معماری، ماشین‌آلات و مصالح در صنایع ساختمانی در جهان است. مجموعه‌های نمایشگاه معماری و ساختمان BAU، تمامی شاخه‌های صنعت و تجارت را در سطح بالای بین‌المللی دربر می‌گیرند. نمایش‌های خاص و گردهمایی‌های متنوع در نمایشگاه معماری و ساختمان مونیخ، این نمایشگاه را به مهم‌ترین پایگاه اطلاعاتی و الهام‌بخش برای تمامی صنایع تبدیل کرده است.


ثبت نظر

ارسال