گلایه رییس اتاق اصناف ایران از افزایش نرخ ارز در بازار

پنجره ایرانیان: رئیس اتاق اصناف ایران تاکید کرد: افزایش نرخ ارز بازار را اذیت کرده و تحت فشار قرار می‌دهد که این موضوع در پرسه تولید تاثیر منفی خواهد داشت.
  • دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 10:21

به گزارش ایسنا، علی فاضلی در چهارمین اجلاسیه اتاق اصناف ایران با بیان اینکه تعداد قوانین ناشی از ناکارآمدی قوانین است، گفت: دولت یازدهم کم‌ترین دخالت را در امور بازار داشته، اما این روزها افزایش نرخ ارز بازار را تحت فشار قرار داده که این موضوع در روند تولید تاثیر منفی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم کمترین دخالت در امور بازار دارد، افزود: اگرچه قانون نظام صنفی اصلاح شده، ولی متاسفانه نیازهای بخش اصناف کشور را برآورده نکرده است.

فاضلی با بیان اینکه دخالت کم دولت در امور بازار باعث امیدواری کسبه شده، گفت: البته در بحث اصلاح قوانین، دولت باید اقدامات ویژه ‏ای انجام دهد.

رئیس اتاق اصناف ایران در بخشی از سخنان خود تاکید کرد:هم‌اکنون قانون نظام صنفی در راستای تسهیل امور نیست و اصناف را به شدت آزار می‌دهد و اگرچه با فضایی که دولت برای بازاریان ایجاد کرده سبب امیدواری بیشتر آنها شده ولی بازاریان معتقدند دولت در زمینه اصلاح قوانین باید اقدامات بیش‌تری انجام دهد.


ثبت نظر

ارسال