هشتمین نمایشگاه ساختمان ترکمنستان در شهریور

پنجره ایرانیان: مدیر کل راه و شهرسازی گلستان گفت: حضور در هشتمین نمایشگاه بین المللی ساختمان در ترکمنستان، فرصتی مناسب برای حضور شرکت های فنی و مهندسی گلستان و ارایه خدمات و جذب مشتری از بازار این کشور خواهد بود.
  • دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 10:35

نمایشگاه ساختمان ترکمنستان فرصت مناسب حضور شرکت های فنی مهندسی است

علی بخش رستمی در جلسه هماهنگی برای حضور در نمایشگاه بین المللی ساختمان در کشور ترکمنستان(عشق آباد)، اظهار کرد: شرکت در این نمایشگاه همچنین فرصتی برای صدور خدمات فنی و مهندسی، بازاریابی، اشتغال مهندسین و همچنین شناسایی ظرفیت های بالقوه و شناخته نشده در بخش ساختمان و راه سازی این کشور است.

به گفته وی، توانمندی های موجود فنی و مهندسی استان، هم مرز بودن با کشور ترکمنستان و زبان مشترک با هموطنان ترکمن گلستان و خط ریلی ایران - ترکمنستان - قزاقستان، فرصت مغتنمی را برای استفاده بخش خصوصی از تجربیات جدید و اقدامات مهم فراهم ساخته است.

رستمی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی با توجه به وظایف و اهداف، نقش موثری در این نمایشگاه دارد و استان گلستان به دلیل دارابودن این ویژگی ها و وجود نیروهای دانش آموخته و متخصص، می تواند حضور موثر داشته باشد.وی با اعلام اینکه هشتمین نمایشگاه بین المللی ساختمان، پنجم الی هفتم شهریور سال 94 در عشق آباد مرکز کشور ترکمنستان برگزار می شود، از شرکت های خدمات فنی و مهندسی و نهادهای مرتبط با بخش ساختمان استان خواست که با مطالعه و بررسی های کارشناسی برای حضور فعال و موثر در این نمایشگاه اقدام کنند.

این نشست با حضور روسا و نمایندگان سازمان نظام مهندسی ساختمان و انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان، انجمن شرکت های ساختمانی و تاسیساتی، انجمن مهندسان مشاور و انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی استان گلستان برگزار شد.

اعتماد سازی، شناسایی فرصت ها، دسته بندی توانمندی ها و عرضه آنها، استفاده از توان سرمایه گذاران استان و حضور همه جانبه بخش خصوصی و جمع آوری اطلاعات جهت تصمیم گیری درست برای حضور فعال در نمایشگاه از نظرات و پیشنهادات ارایه شده در این جلسه بود.استان گلستان با یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت با کشور ترکمنستان، دریای خزر و استان های مازندران ،سمنان و خراسان شمالی همسایه است.


ثبت نظر

ارسال