گفتگوی اختصاصی پنجره‌ایرانیان با مهندس محمد چراغی، مدیرعامل ولمر ماشین؛

ولمر، اصالت کالای ایرانی در بازار جهانی

  • جمعه 7 مرداد 1401 ساعت 15:21

پنجره‌ایرانیان؛ گروه تولیدی صنعتی ولمر ماشین یکی از تولیدکنندگان فعال در عرصه تولید ماشین‌آلات و دستگاه‌های مونتاژ دروپنجره آلومینیوم و یوپی‌وی‌سی کشور است. این مجموعه با سبد کالایی نسبتا کاملی که دارد نیاز هر تولیدکننده و مونتاژکاری را در زمینه تامین ماشین‌آلات خطوط تولید برطرف کرده و با ارائه مطلوب‌ترین خدمات پس از فروش اطمینان و اعتماد هر خریداری را فراهم می‌کند. تنوع بالای محصولات همراه با نوآوری و خلاقیتی که در طراحی و تولید ماشین‌آلات ولمر وجود دارد این مجموعه را در صنعت دروپنجره کشور متمایز کرده است. حضور مستمر و پررنگ ولمر ماشین در نمایشگاه‌های تخصصی دروپنجره کشور و ارائه محصولات جدید و به‌روز در این نمایشگاه‌ها نشان‌دهنده جدیت و تلاش بی‌وقفه مدیران و کارکنان این مجموعه تولیدی است. ورود به بازارهای منطقه‌ای و جهانی گام بلند دیگری است که ولمر به‌تازگی در تدارک آن است و تلاش می‌کند در سایه افزایش بهره‌وری و ارتقا سطح کیفی محصولاتش، سفیر شایسته‌ای برای معرفی اصالت کالای ایرانی در بازارهای جهانی باشد.

برای آشنایی بیشتر مخاطبان نشریه ابتدا مختصری پیرامون تاریخچه و پیشینه فعالیت مجموعه‌تان در صنعت دروپنجره کشور بیان کنید.

گروه تولیدی صنعتی ولمر ماشین در زمینه تولید و عرضه ماشین‌آلات مونتاژ دروپنجره دوجداره یوپی‌وی‌سی و آلومینیوم در کشور فعالیت می‌کند. مجموعه ولمر ماشین در حالی سیزدهمین سال حضور در نمایشگاه دروپنجره را پشت سر می‌گذارد که در تمام این سال‌ها تلاش کرده است تا با خلاقیت و نوآوری کارشناسان و متخصصان این مجموعه محصولات جدید و به‌روزی را به نمایشگاه و صنعت دروپنجره کشور معرفی و عرضه کند. در همین راستا امسال نیز در یک اقدام ابتکاری و خلاقانه با ترکیب کردن و دومنظوره کردن برخی ماشین‌آلات، سعی کردیم هزینه خطوط تولید کارگاه‌ها را با کم کردن تعداد دستگاه‌های موردنیازشان تاحدودی کاهش دهیم. ماشین‌آلات خطوط تولید دروپنجره آلومینیوم نیز محصولات جدیدی است که امسال به سبد کالایی مجموعه ولمر اضافه شده است.

یکی دیگر از اقداماتی که مجموعه ولمر باقدرت آغاز کرده است، طراحی و تولید سفارشی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات خطوط تولید پروفیل و گالوانیزه است که مطابق با نیاز و خواسته مشتری و به‌صورت سفارشی‌سازی اقدام به تولید و عرضه ماشین‌آلات موردنیاز مشتری می‌کند.

برنامه‌ای برای ارائه محصول جدید به بازار دارید؟

مراحل طراحی و تولید یک سِت کامل رومیزی که از تمام جهات قابل‌رقابت با نمونه مشابه ترک این محصول است در مجموعه ولمر انجام شده و در کمتر از یک ماه آینده این محصول نیز به بازار معرفی و عرضه خواهد شد.

نحوه ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی در مجموعه ولمر به چه صورت است؟

کلیه محصولات ولمر ماشین به مدت 15 ماه از گارانتی شرکتی برخوردارند که این عدد در ایام نمایشگاه به 18 ماه افزایش پیدا می‌کند. همچنین تمامی محصولات ما به مدت 3 سال از خدمات کامل پس از فروش و پشتیبانی فنی برخوردارند که البته این عدد روی کاغذ است و عملا ما به‌صورت مادام‌العمر نسبت به تمامی مشتریان و محصولی که ارائه کرده‌ایم احساس وظیفه داریم و در هرزمانی که مشتری نیاز داشته باشد کارشناسان فنی مجموعه آماده ارائه خدمات به این عزیزان هستند.

ما در مجموعه ولمر ماشین سعی کردیم علاوه بر تولید و تامین ماشین‌آلات و دستگاه‌های موردنیاز بازار، تمامی قطعات ماشین‌آلات (داخلی و خارجی) را نیز در مجموعه فراهم کنیم به‌نحوی‌که مشتریان عزیز ما هیچ نگرانی بابت تامین قطعات و پشتیبانی خدمات پس از فروش نداشته باشند و در کمترین زمان ممکن نسبت به تامین قطعات موردنیازشان اقدام کنند. ضمن این‌که تمامی این فرایندها در سایت مجموعه نیز تدارک دیده شده و مشتریان گرامی می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری با ورود به سایت شرکت، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مجموعه، نسبت به ثبت سفارش و خرید محصولات موردنظرشان اقدام کنند.

گفتنی است، غرفه ولمر ماشین به‌صورت آنلاین و مجازی بر روی سایت‌های نمایشگاه و شرکت بارگذاری شده و همکاران و دوستانی که نتوانستند در نمایشگاه حضور پیدا کنند می‌توانند با مراجعه به این سایت‌ها از غرفه ولمر ماشین به‌صورت مجازی دیدن کنند.

ولمر ماشین در زمینه صادرات محصول به خارج از کشور چه اقداماتی انجام داده است؟

ما در سال‌های گذشته به‌صورت محدود صادراتی به برخی کشورهای همسایه ازجمله عراق داشتیم اما در نمایشگاه امسال میهمانانی از کشورهایی مثل افغانستان، هند، پاکستان و... داشتیم و صحبت‌های جدی‌تری برای صادرات کالا به این کشورها انجام شده که امیدواریم ضمن صادرات محصول به این کشورها با تسهیل شرایط در آینده نزدیک بتوانیم به کشورهای بیشتری محصول ارسال کنیم. تا زمانی که وضعیت کلی بازار ارز کشور مشخص نشود و مشکلات تامین نقدینگی رفع نشود بازار و صنعت ما گرفتار رکود خواهد بود و نمایشگاه هم به‌عنوان یک بخش از این صنعت از این شرایط لطمه خواهد دید. وظیفه ما و سایر همکاران و شرکت‌های فعال این است که در این شرایط رکود تلاشمان را برای تداوم و پیشرفت کلی این صنعت بیشتر کنیم.

مهم‌ترین دلیل و هدف مجموعه ولمر ماشین از حضور در نمایشگاه تخصصی دروپنجره چیست؟

تحقیق و توسعه بازار یکی از مهم‌ترین اهداف مجموعه ولمر ماشین است که تلاش می‌کنیم با حضور در نمایشگاه و ارتباط تنگاتنگ با مشتریان، نمایندگی‌ها و همکارانمان به این مهم دست پیدا کنیم. حضور در نمایشگاه باعث می‌شود مشتریانی که می‌خواهند از ما خرید کنند با حضور در غرفه از نزدیک با نحوه فعالیت ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و خدمات و پشتیبانی‌هایی که انجام می‌گیرد بیشتر آشنا ‌شوند و خرید مطمئن‌تری داشته باشند. مشتریان قدیمی هم که از ما خرید کرده‌اند با دیدن تداوم و استمرار فعالیت مجموعه ولمر با اعتماد و اطمینان بیشتر به همکاری با ما ادامه می‌دهند.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال پانزدهم-شماره 178/مرداد 1401

 


ثبت نظر

ارسال