تولید لامپ‌های LED وSMD برای اولین بار در ایران

پنجره ایرانیان: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از تولید انواع لامپ‌های LED وSMD برای نخستین بار در کشور در استان خبر داد.
  • دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 14:51

 یونس عالی‌پور افزود: این لامپ‌ها برای نخستین بار در سطح کشور در این استان تولید می‌شود که با سرمایه گذاری بیش از 200 میلیارد ریال با تکیه بر توان داخلی از سال 91 شروع به ساخت و ساز ابنیه و تجهیزات شده است.  وی تصریح کرد: شرکت تولیدی نور روشنا نور نوین آفاق به منظور تولید انواع لامپ‌های فوق کم مصرف بر پایه تکنولوژی جدید PWER LED و SMD تولید خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه واحد صنعتی ایجاد شده کاملاً با تکیه بر توان داخلی بنا شده است، افزود: هدفگذاری مدیران واحد تولیدی مذکور بهبود کیفیت محصولات داخلی، رقابت با محصولات خارجی و بالا بردن بهره وری و کمک به کاهش مصرف برق کشور بوده است و شکل گیری صنایعی نظیر این صنعت، پذیرش برندهای صنعتی داخلی را در بازارهای بین الملی با استقبال مواجه می‌کند.

عالی‌پور افزود: هم اکنون بیش از 70 نفر نیروی انسانی فنی و متخصص در فاز نخست این واحد صنعتی مشغول به کار هستند که با اجرا شدن فازدوم این طرح این میزان به 150 نفر در یک شیفت کاری خواهد رسید. محصولات تولیدی شرکت مذکور از کلیه لامپ‌های موجود در بازار، کم مصرف تر و در مصارف خانگی، صنعتی و تجاری کاربرد دارد.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم، شماره 78-79، اردیبهشت ماه 1393


ثبت نظر

ارسال