فیلیپس از لامپ LED حبابی جدید رونمایی کرد

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم ، شماره 75، دیماه 1392

شرکت فیلیپس اخیراً از یک لامپ LED حبابی با توان 7 وات رونمایی کرده است که نور آن معادل یک لامپ رشته ای 60 وات است این لامپ، با بازده نوری85 درصدی دارای طول عمر حدود 15 سال است که قابلیت 50 هزار مرتبه کلیدزنی آن موجب عدم نیاز به تعویض لامپ توسط مصرف کننده برای مدتی طولانی میگردد.
  • یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 14:58

از ویژگی های بارز این لامپ در مقایسه با سایر لامپ های LED، قابلیت ایجاد نور مناسب برای فضاهای مختلف منزل و درنتیجه امکان استفاده از آن در کاربری های گوناگون مانند اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و ... است.

چراکه تجربیات گذشتۀ شرکت فیلیپس در حوزۀ تجهیزات روشنایی موجب شده است که قابلیت هایی نظیر نور ثابت خروجی از حباب، رنگ نور یکسان در جهات مختلف و طیف نور لطیف- به منظور آرامش چشم استفاده کنندگان در این محصول به وجود آید.

طبق ادعای شرکت فیلیپس، "هر فضایی در منزل نیاز به روشنایی متفاوتی دارد و ساکنان باید فارغ از ذهنیتی نظیر «نور بیشتر، بهتر است» یا «لامپ گرانتر، مناسبتر است» اقدام به انتخاب سیستم روشنایی مناسب از میان انواع لامپهای LED کنند. لذا تنها با انتخاب لامپ با شدت نور و رنگ نور مناسب است که می توان علاوه بر دستیابی به نور استاندارد برای فضا، به اهداف صرفه جویی در مصرف انرژی نیز دست یافت.


ثبت نظر

ارسال