کاهش مصرف برق لامپ مهتابی با محصول جدید

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم ، شماره 74، آذرماه 1392

پنجره ایرانیان: یک تولیدکننده بالاست هوشمند دیجیتال گفت: این محصول با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی طراحی شده است و استفاده از آن موجب می‌شود ۳۰ تا ۹۰ درصد در مصرف برق لامپ‌های مهتابی صرفه‌جویی شود.
  • جمعه 1 آذر 1392 ساعت 15:47

علی حیدری افزود:بالاست روشنایی هوشمند دیجیتال یکی از محصولاتی است که بسیار بهتر و برتر از نمونه‌های خارجی به خصوص چینی عمل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طول عمر این محصولات بسیار بالاتر از نمونه‌های خارجی است ادامه داد:این لامپ‌ها قابلیت تنظیم با نور محیط را دارند و نور مورد نیاز را تامین می‌کنند.به گفته مدیر عامل شرکت قائم پرشان، در حال حاضر این محصول در تعدادی از ساختمان‌های دولتی نصب شده که کاهش 30 تا 45 درصدی مصرف برق را به همراه داشته است.

حیدری خاطر نشان کرد: بالاست‌های هوشمند از سال 87 تجاری سازی شده است و از طریق یک برنامه اکسل تعداد لامپ‌ها و میزان مصرف برق آنها محاسبه و در نهایت میزان صرفه‌جویی و سر به سر هزینه‌ها برآورد می‌شود.وی گفت: این محصول به صورت منحصر‌به فرد است و نمونه مشابه خارجی ندارد. وی افزود: به رغم مراجعات زیادی که داشتیم، تاکنون سازمان بهره‌وری انرژی هیچ حمایتی از ما نکرده و این در حالی است که نمونه ای از این محصول در یکی از طبقات ساختمان سازمان بهره‌وری انرژی ایران نصب شده است. 


ثبت نظر

ارسال