گزارش اختصاصی پنجره ایرانیان از:

افتتاح چهارمین شعبه ساتیان در میدان حسن‌آباد تهران

پنجره‌ایرانیان؛ شعبه فروش ساتیان در میدان حسن‌آباد تهران افتتاح شد. این شعبه که چهارمین شعبه فروش ساتیان است روز یکشنبه اول مردادماه 96 با حضور مهندس صدقی نسب، مدیرعامل و تعدادی از مدیران ساتیان با همراهی جمعی از فعالان صنعت در و پنجره در میدان حسن‌آباد تهران افتتاح شد.
  • پنجشنبه 20 مهر 1396 ساعت 0:1

شعبه میدان حسن‌آباد ساتیان که به عرضه محصولات الکترونیکی و یراق‌آلات GEZE اختصاص پیدا کرده است، ازاین‌پس آماده ارائه خدمات به‌تمامی مشتریان ساتیان در سراسر کشور خواهد بود. پیش‌ازاین دو شعبه دیگر ساتیان در شهریار و خاوران تهران و یک شعبه نیز در شهر مشهد افتتاح شده بود. آن‌چنان‌که از صحبت‌های مدیران ساتیان برمی‌آید این مجموعه در نظر دارد همچنان به پیشرفت و مسیر رو به رشدی که ترسیم کرده‌اند ادامه دهند و با طرح‌های ابتکاری و نوآورانه خود بازار و مشتریانشان را غافلگیر کنند. حال باید منتظر ماند و دید پس از ساتیان فامیلی، آکادمی ساتیان، افتتاح شعب متعدد در نقاط مختلف کشور و ... این مجموعه موفق چه طرح و برنامه‌ای برای آینده در دستور کار دارد. گروه خبری نشریه پنجره‌ایرانیان به‌منظور پوشش خبری و تهیه گزارش از افتتاحیه چهارمین شعبه ساتیان در محل این نمایشگاه و فروشگاه در میدان حسن‌آباد تهران حضور پیدا کرده و با تعدادی از مدیران و چند تن از مشتریان ساتیان گپ و گفتی انجام داده است که در ادامه توجه شما را به مشروح این گفتگوها جلب می‌کنیم:


برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید


علیرضا صدقی نسب ـ مدیرعامل ساتیان

لطفا درباره شعبه ساتیان میدان حسن‌آباد توضیح دهید؟ چه محصولاتی در این شعبه عرضه می‌شود؟

شعبه فروش و مجموعه نمایشگاهی (SHOWROOM) میدان حسن‌آباد تهران چهارمین شعبه ساتیان در کشور است که پس از شعبه‌های خاوران و شهریار تهران و شعبه توس مشهد از روز چهارشنبه 4 مردادماه 96 فعالیتش را رسما آغاز کرد. این شعبه بیشتر به پوشش اجناس و یراق‌آلات الکتریکی و برقی برند GEZE خواهد پرداخت. یراق‌آلات مربوط به محصولات اتوماتیکی مانند درهای کشویی، در و پنجره‌های لولایی و پنجره‌های کلنگی که به‌صورت الکتریکی کار می‌کنند هستند؛ در مجموعه ساتیان تاکنون این محصولات را نداشتیم و از این به بعد در این شعبه به مشتریان ارائه خواهد شد. از دیگر محصولات این مجموعه می‌توان به یراق‌آلات مربوط به محصولات شیشه مانند لولا کفی که در ویترین‌ها استفاده می‌شود اشاره کرد و همچنین یراق‌آلات مربوط به محصولات کشویی دستی که می‌توانند روی چوب، شیشه و سایر مواد و متریال‌ها با ابعاد و اندازه‌های مختلف نصب شود.

شعبه فروش و نمایشگاه میدان حسن‌آباد چه مناطقی را پوشش می‌دهد؟

این شعبه به دلیل این‌که محصولاتی که در آن عرضه می‌شود خاص و منحصربه‌فرد است برای تمامی نقاط کشور در نظر گرفته شده است و تمامی مشتریان ما در سراسر کشور می‌توانند از خدمات این شعبه استفاده کنند. در واقع سایر شعب ما نیز دارای چنین عملکردی هستند و توانایی ارائه خدمات به همه مشتریان ما را دارند با این تفاوت که محصولات و اجناس در سایر شعب تا حدود زیادی مشترک است ولی در شعبه حسن‌آباد محصولاتی وجود دارد که در سایر شعب ما عرضه نمی‌شوند.

هدف شما از افتتاح این شعبه چیست؟

همان‌طور که گفتم اجناس و محصولاتی که در شعبه میدان حسن‌آباد عرضه می‌شود در سایر فروشگاه‌های ما وجود ندارد. ما تلاش کردیم در این شعبه به تهیه و توزیع یراق‌آلات محصولات الکتریکی بپردازیم و قسمت دیگری از بازار را که تاکنون مغفول مانده بود نیز پوشش بدهیم و به‌نوعی سبد کالایی‌مان را کامل‌تر کنیم.

محمد دره‌زرشکی ـ مدیرعامل شرکت بهسا

لطفا شرکت و نوع فعالیتتان را به‌صورت مختصر معرفی کنید؟

محمد دره زرشکی، مدیرعامل شرکت بهینه‏سازان ایساتیس (بهسا) هستم و مدت 6 سال است در زمینه تولید انواع در و پنجره یو.پی.وی.سی در یزد فعالیت می‌کنیم.

چه مدت با مجموعه ساتیان همکاری دارید؟

تقریبا از همان سال اول شروع فعالیت‌هایمان، همکاری ‌ما با مجموعه ساتیان نیز شکل گرفت و تاکنون نزدیک به 6 سال است باهم همکاری داریم.

مجموعه ساتیان دارای چه مزایا و برتری‌هایی است که باعث شده در این مدت باهم کار کنید؟

مجموعه ساتیان ازجمله خوش‌فکرترین مجموعه‌هایی است که در صنعت فعالیت می‌کنند. ساتیان در تمامی کارها برنامه منظم و از پیش طراحی‌شده‌ای دارد که انصافا برنامه‌هایشان بسیار به‌روز و در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی محصولاتشان است. ساتیان ارتباط خوبی با مجموعه مشتریان و همکاران خود دارد و با برنامه‌ریزی نظام‌مند برای رسیدن به اهداف از تمامی ظرفیت‌های موجود به‌خوبی استفاده می‌کند. از دیگر برتری‌های مجموعه ساتیان انتخاب‌های درستی است که دارند ازجمله انتخاب همکاران، مشتریان، محصولات و ... همه و همه باعث شده‌اند تا ساتیان یکی از مجموعه‌های موفق در صنعت در و پنجره باشد.

محصولات و اجناسی که ساتیان عرضه می‌کند در چه سطحی قرار دارند؟

ما مصرف‌کننده یراق‌آلات در و پنجره یو.پی.وی.سی هستیم و بیشتر از برند روتو استفاده می‌کنیم. این برند ازجمله بهترین و باکیفیت‌ترین یراق‌آلات موجود در بازار است که ساتیان نمایندگی عرضه این برند را در اختیار دارد.

چه پیشنهادی برای بهتر شدن فعالیت‌های ساتیان دارید؟

البته آقای صدقی ‏نسب نسبت به ما لطف دارند و گاهی با هم مشورت می‌کنیم ولی واقعیت این است که ایشان آن‌قدر خوش‌فکر هستند که نیازی به راهنمایی و پیشنهادهای ما ندارند و ما باید از تجربیات و راهنمایی‌هایشان استفاده کنیم. درواقع مجموعه ساتیان اگر همین مسیر را با همین کیفیت ادامه دهند با فاصله زیادی از سایر رقبا پیش خواهد بود.

سید حسین بسیطی ـ شرکت بهسا

چه امتیازاتی در مجموعه ساتیان وجود داشت که شما را به همکاری دراز مدت با آن ترغیب کرد؟

مهم‌ترین دلیل شروع همکاری ما با شرکت ساتیان، عرضه یراق‌آلات روتو (Roto) بود. چون ما از قبل این محصول را می‌شناختیم و شرکت ساتیان نیز نماینده انحصاری این برند در کشور بود همکاری ما از همین‌جا شروع شد. در ادامه اما دلایل زیادی وجود داشت که باعث شد همکاری ما ادامه پیدا کند و تاکنون نیز برقرار باشد به‌گونه‌ای که هم‌اکنون وجود یراق‌آلات روتو یکی از کوچک‌ترین دلایل ما برای ادامه همکاری است. مهم‌ترین دلیل و نقطه عطف شرکت ساتیان توجه به بحث تکنیکال است و زحمت زیادی که این مجموعه و مدیریت آن در این زمینه متحمل شده‌اند. مورد دیگر بحث انبار و پشتیبانی قوی است که اجناس و کالاهای شرکت ساتیان از آن برخوردارند و کمک بزرگی به مشتریان برای تامین کالا است. توجه ویژه‌ای که به بحث مشتری مداری شده است و باشگاه مشتریان ساتیان یا همان ساتیان فامیلی که با تلاش مدیریت مجموعه شکل گرفته است نیز ازجمله موارد قابل‌توجه در زمینه خدمات ارائه‌شده از سوی ساتیان است. در واقع مجموعه ساتیان بسیاری از مباحثی را که شاید در سایر شرکت‌ها به‌صورت تئوری و حرف مطرح باشند به شکل عملی اجرا کرده است و مجموعه این عوامل باعث شده است تا ما به‌عنوان یکی از مشتریان این شرکت همچنان به همکاری خود با شرکت ساتیان ادامه دهیم.

نظرتان درباره برندهایی که ساتیان عرضه می‌کند چیست و آیا این برندها که عموما از بهترین برندهای دنیا در صنعت در و پنجره هستند، تاثیری در موفقیت ساتیان داشته‌اند؟

برندهای ساتیان ازجمله بهترین محصولات و یراق‌آلاتی هستند که در کشور ما عرضه می‌شوند و همان‌طور که در ابتدا گفتم دلیل شروع همکاری ما با این مجموعه وجود همین برندهای معتبر در مجموعه ساتیان بود. مطمئنا انتخاب نوع برند و گرفتن نمایندگی آن نیاز به یک نوع مهارت و توانایی دارد که ساتیان از آن برخوردار است. ضمن این‌که ساتیان برخلاف بسیاری از رقبایش که به عرضه ناقص و جزئی محصولات یک برند اکتفا می‌کنند از ابتدای فعالیتش تمامی یراق‌آلات مورد نیاز یک محصول را از یک برند در اختیار مشتری قرار می‌داد و تاکنون نیز این سیاست را ادامه داده است. همان‌طور که می‌دانید کامل بودن سبد کالایی یک محصول از یک برند تاثیر زیادی در کیفیت آن محصول دارد.

چه پیشنهادی برای ارتقاء سطح کیفی و خدمات ساتیان دارید؟

شاید من صلاحیت این را نداشته باشم که پیشنهادی برای بهبود خدمات و فعالیت‌های ساتیان داشته باشم ولی بنا بر چیزی که از مدیران مجموعه ساتیان دیده و شنیده‌ام می‌دانم که قبل از اجرایی کردن هر تصمیم و برنامه‌ای که در نظر دارند ابتدا به‌ ساکن و در فاز اولیه، تحقیق و بررسی زیادی صورت می‏دهند و برای اقدامات جدید خود با وسواس خاصی برنامه ‏ریزی می ‏کنند. به همین دلیل نمی‌توان پیشنهاد خاصی مطرح کرد چراکه استراتژی و برنامه‌ریزی‌های عملیاتی مجموعه ساتیان در سطح بسیار خوبی در حال اجرا هستند.

عرفان عباسی ـ مدیر فروش شعبه حسن‌آباد ساتیان

چه مدت با ساتیان همکاری دارید و در چه بخشی فعالیت می‌کنید؟

بنده مدت 2 سال است که با مجموعه ساتیان همکاری دارم. ابتدا در بخش طراحی مشغول بودم و الان هم در بخش فروش محصولات GEZE در خدمت همکاران هستیم.

در شعبه میدان حسن‌آباد ساتیان چه خدماتی ارائه می‌شود؟

هدف کلی ساتیان از افتتاح شعب مختلف ارتقاء سطح خدمات‌دهی به مشتریان است به‌نحوی‌که تمام مشتریان در سراسر نقاط کشور بتوانند با آسودگی و در سریع‌ترین زمان ممکن کالای موردنیازشان را تهیه کنند. بر همین اساس شعبه ساتیان در میدان حسن‌آباد به‌عنوان چهارمین شعبه فروش ساتیان افتتاح شد و قرار است در این شعبه محصولات GEZE به‌ویژه بخش یراق‌آلات و ملزومات الکتریکی و برقی به مشتریان ارائه شود.

در مورد محصولات GEZE کمی توضیح دهید؟

GEZE یکی از قدیمی‌ترین و باکیفیت‌ترین برندهای آلمانی مربوط به یراق‌آلات و ملزومات در و پنجره است که همواره در بازار و صنعت در و پنجره موردتوجه مونتاژکاران قرار دارد. یراق‌آلات GEZE قابل‌استفاده در انواع در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی، آلومینیومی، آهنی و ... است.

شعبه حسن‌آباد ساتیان به مشتریان چه مناطقی خدمات می‌دهد؟

همه شعب ساتیان ازجمله شعبه‌های مستقر در تهران، خدمات خود را به‌صورت سراسری به همه مشتریان ارائه می‌دهند و این شعبه نیز به دلیل منحصربه‌فرد بودن اجناس و محصولاتش، به‌تمامی مشتریان ساتیان در سراسر کشور خدمات خود را ارائه می‌دهد.

و حرف آخر ...

امیدوارم بتوانیم با کمک همه همکاران در مجموعه ساتیان و فعالان صنعت در و پنجره فضای مناسبی برای ارائه محصولات باکیفیت به وجود آوریم.

 

بابک بنی عامریان ـ مدیر شعبه حسن‌آباد ساتیان

1- چه مدت با ساتیان همکاری دارید و در چه بخشی فعالیت می‌کنید؟

من مدت 7 سال است در صنعت در و پنجره فعالیت دارم البته به‌تازگی به تیم ساتیان اضافه‌شده‌ام و این همکاری در زمینه فروش محصولات GEZE است.

2- شرکت ساتیان چه امتیاز و ویژگی داشت که به همکاری شما با این مجموعه منجر شد؟

مهم‌ترین دلیل رغبت من برای همکاری با مجموعه ساتیان تداومی است که در کیفیت محصولات و سطح خدمات این مجموعه وجود دارد. ساتیان همیشه به دنبال نوآوری بوده و بدون توجه به رقبا و کارهایی که سایرین انجام می‌دهند تلاش کرده تا بهترین محصول را با بهترین خدمات به دست مشتریان برساند. نکته دیگر حمایتی است که ساتیان از مشتریان خود انجام می‌دهد به شکلی که از صفر تا صد مراحل پیشرفت یک پروژه همراه و همگام مشتری است و در بحث فروش، خدمات پس از فروش، آموزش و ... در کنار مشتری حضور دارد.

در مورد شعبه حسن‌آباد ساتیان و خدماتی که در این شعبه ارائه می‌شود توضیح دهید؟

شعبه حسن‌آباد ساتیان در واقع یک نمایشگاه و فروشگاه است که به عرضه محصولات GEZE اختصاص پیدا کرده است. ما در این شعبه توانایی عرضه تمامی محصولات GEZE را داریم البته همان‌طور که می‌دانید انبار کردن همه محصولات خاص با توجه به شرایط فعلی بازار منطقی نیست به همین دلیل ما در اینجا بیشتر محصولات عمومی GEZE را برای نمایش داریم ولی هر محصولی را که مشتری سفارش بدهد در اسرع وقت تامین کرده و به مشتری تحویل می‌دهیم.

در مورد محصولات برقی GEZE کمی توضیح دهید؟

همان‌طور که می‌دانید محصولات GEZE از بهترین و باکیفیت‌ترین یراق‌آلات موجود در بازار است که این یراق‌آلات از لحاظ عملکرد به دودسته برقی و دستی تقسیم می‌شوند. یراق‌آلات برقی یا الکتریکی مربوط به محصولاتی است که عملکرد آن ها نه به‌وسیله دست بلکه با نیروی الکتریکی و به‌صورت خودکار (اتوماتیک) است. محصولات GEZE هم در بخش دستی و هم برقی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در بازار نیز مقبولیت خوبی دارند.

و حرف آخر...

امیدوارم به سمتی برویم که در بازارمان به‌جای قیمت از این به بعد کیفیت حرف اول و آخر را بزند و محصولات باکیفیت جایگاه واقعی خود را پیدا کنند.

 

نشریه پنجره ایرانیان-سال دهم-شماره 120-مهر96


ثبت نظر

ارسال