سیزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان اردبیل برگزار شد

پنجره ایرانیان: روزی دیگر، شهری دیگر و گزارش خبری دیگر. تقویم نمایشگاهی نشریه پنجره ایرانیان این بار، شهر اردبیل را نشان می‎داد.
  • یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 11:39

گروه خبری نشریه در تاریخ 5 خرداد ماه به شهر اردبیل رفتند تا گزارش سیزدهمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان اردبیل را تقدیم شما عزیران کنند.
گروه عازم شهر خوش آب و هوای اردبیل شد. استان زیبای اردبیل با جاذبه‏ های طبیعی و تاریخی منحصر به فرد خود، یکی از مناطق جالب گردشگری ایران به شمار می ‏آید. ساعت 4 بعد از ظهر بود که ما به شهر اردبیل و محل دائمی نمایشگاه بین‎المللی اردبیل رسیدیم. در طول مسیر که به سمت نمایشگاه در حرکت بودیم، تبلیغات مناسبی را در سطح شهر مشاهده کردیم که نوید حضور خوب بازدیدکنندگان را می‎داد.

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید.

به نمایشگاه صنعت ساختمان اردبیل رسیدیم؛ نمایشگاهی با دو سالن مجزا. مکان این نمایشگاه به ‏گونه ‏ای انتخاب شده که دریاچه شورابیل رو به‏ روی نمایشگاه خودنمایی می‏ کند و جلوه بسیار زیبایی به این محل بخشیده است. همه چیز دست به دست هم داده بود تا نمایشگاه خوبی را شاهد باشیم که انصافا از نظر بازدید شرکت ‏کنندگان، خدمات و پاکیزگی سالن‎ها و اطلاع‎رسانی درون شهری مطلوب بود، اما به لحاظ استقبال شرکت‎های در و پنجره ساز و مجموعه‏ های مرتبط با این صنعت، نمایشگاه چنگی به دل نمی‎زد.

در ادامه نظر شما را به گفتگوهای کوتاهی که با فعالان صنعت در و پنجره در این نمایشگاه انجام دادیم و همچنین گزارش تصویری این نمایشگاه جلب می‏ کنیم:

 

نشریه پنجره ایرانیان ــ سال نهم ــ شماره 105 ــ تیر 95


ثبت نظر

ارسال