استفاده از فناوریهای نوین ساختمانی ریسک دارد

پنجره ایرانیان: دبیر انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان خوزستان گفت: ساخت و سازهای نوین با بکارگیری فناوری های روز جهان ریسک بالایی می طلبد.
  • سه شنبه 2 دی 1393 ساعت 19:23

فاضل پورعباس افزود: سیستم های انتقال فناوری با توجه به وضعیت کلان اقتصادی با مشکل مواجه است که گشایش هایی انجام شده است اما بخش خصوصی ریسک بالایی باید متحمل شود که سیستم های نوین را برای ساخت و ساز وارد کند.
وی اضافه کرد: دولت ها موظفند سرپناه امنی را برای مردم فراهم کنند اما عمده ساخت و سازها توسط بخش خصوصی انجام می شود که در سه دهه اخیر بخش خصوصی حضوری فعال در این عرصه داشته است.
پورعباس تاکید کرد: در استانداردسازی و رسیدن به نقاط بهینه و استفاده درست از منابع و امکانات موجود تمام انرژی ما صرف این می شود که مشکلات خود را با سیستم دولتی برطرف کنیم.
وی افزود: ما محلی کار می کنیم اما فکر می کنیم باید استاندارهای جهانی داشته باشیم و این دو با هم تناسبی ندارد و رسیدن به نقطه مطلوب در ساخت و ساز مسکن حمایت های جدی از سوی دولت و تلاش مضاعف بخش خصوصی را می طلبد.
پورعباس گفت: در دهه اخیر انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان وارد عمل شده اما به دلیل برخی مشکلات به منظور برقراری ارتباط با سیستم دولتی حرکت ها کند بوده است./ ایرنا


ثبت نظر

ارسال