استقبال چشمگیر از سایت پنجره ایرانیان

با گذشت کمتر از 2 ماه از زمان رونمایی وب‌سایت رسمی پنجره ایرانیان، بیش از 259 هزار بازدید به ثبت رسید و رتبه سایت پنجره ایرانیان در بین سایت‌های ایرانی از بالای 100 هزار به کمتر از 9000 بهبود پیدا کرد که نشان از استقبال چشمگیر فعالان صنعت در و پنجره ایران از ابتکار پنجره ایرانیان دارد.
  • چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 16:16

 

به گزارش پنجره ایرانیان، بیشتری بازدید از سایت رسمی پنجره ایرانیان به نشانی اینترنتی www.panjereh-iranian.com در روز نهم مهرماه امسال رقم خود که 1016 بازدید انجام شد و میانگین افراد بازدیدکننده از سایت پنجره ایرانیان بر اساس سایت وبگذر، ارائه دهنده خدمات حرفه‌ای وب، روزانه بالای 530 نفر است. آخرین رتبه پنجره ایرانیان در تاریخ 18 مهرماه امسال بر اساس برآورد سایت رتبه‌بندی سایت‌های جهان alexa نشان می‌دهد که رتبه پنجره ایرانیان 8927 است که انتظار می‌رود در آینده نزدیک این رتبه بازهم بهتر شود.

گفتنی است سایت پنجره ایرانیان به عنوان رسانه آنلاین و مرجع صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران افزون بر انتشار اخبار و اطلاعات مرتبط با صنعت ساختمان ایران و جهان، خدمات خاصی را به همه شرکت‌ها و فعالان و دست‌اندرکاران صنعت در و پنجره ایران ارائه می‌کند که این خدمات عبارتند از :

گفتنی است در نمایشگاه آنلاین پنجره ایرانیان، شرکت‌های دارای غرفه اختصاصی علاوه بر نمایش محصولات و خدمات و اخبار و گفتگوی‌های اختصاصی خود، از امکان ارائه آنلاین تمامی کاتالوگ‌های فنی محصولات، نمایش تصاویر اختصاصی از همایش‌ها و حضور در نمایشگاه‌ها و پروژه‌های اجرا شده، برخوردار خواهند بود. برای بازدید از نمایشگاه آنلاین پنجره ایرانیان اینجا کلیک کنید.


ثبت نظر

ارسال