در اصفهان برگزار می‌شود؛

همایش اتحادیه صنعتگران آلومینیوم اصفهان

 نسخه جدید نرم افزار مستروین پلاس رونمایی می‌شود

اتحادیه صنعتگران آلومینیوم اصفهان، همایشی برای آشنایی با سامانه مودیان مالیاتی برگزار می‌کند.
  • یکشنبه 8 بهمن 1402 ساعت 11:8

به گزارش پنجره ایرانیان، اتحادیه صنعتگران آلومینیوم اصفهان با همکاری و مشارکت شرکت فناوری داده پویشگر، اقدام به برگزاری همایشی درباره سامانه مودیان مالیاتی، ارزش افزوده و آموزش و فرهنگ‌سازی استفاده از نرم افزارهای تخصصی صنعت در و پنجره و شیشه کرده است.

سامانه مودیان مالیاتی به طور ویژه به ثبت اظهارنامه‌های مالیاتی، فاکتورها و صورت حساب‌ها اختصاص یافته و تمامی صاحبان کسب وکار موظف به ثبت نام در سامانه مذکور هستند. این سامانه برای رسیدگی به مسائل مالیاتی کشور و پیشگیری از فرارهای مالیاتی در دسترس عموم قرار دارد. اتحادیه صنعتگران آلومینیوم اصفهان با برگزاری این رویداد گامی در جهت آموزش اعضای خود برداشته است.

مطابق اطلاع اتحادیه صنعتگران آلومینیوم اصفهان: شرکت فناوری داده پویشگر به عنوان نخستین شرکت تولید کننده نرم افزارهای تخصصی صنعت در، پنجره و شیشه، بیش از ۱۸ سال تجربه موفق در همکاری با بیش از ۸۵۰۰ شرکت، کارخانه و کارگاه‌های صنعتی در سراسر ایران و کشورهای همسایه، در راستای شکوفایی و رشد اقتصادی صنایع مربوطه، در این رویداد از نسخه جدید نرم افزار مستروین پلاس، مخصوص صنعت کاران آلومینیوم، رونمایی خواهد کرد.

گفتنی است این رویداد در روز یکشنبه هشتم بهمن ماه 1402، ساعت 15 الی 18 در سالن حافظ واقع در تالار شهروند شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام اتحادیه صنعتگران آلومینیوم اصفهان عموم اهالی صنعت می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرام شرکت فناوری داده پویشگر به آدرس  masterwin.fdpco این همایش را بصورت زنده مشاهده کنند.


ثبت نظر

ارسال