محمد رضا جعفری در گفت‌وگو با پنجره ایرانیان:

مشتری‌مداری از اولویت‌های آلوترم است

مدیر عامل آلوترم می‌گوید: مشتری‌مداری در فهرست اولویت‌های آلوترم قرار داد
  • سه شنبه 5 دی 1402 ساعت 14:40

 ‌محمد رضا جعفری در خلال بازدید تیم پنجره ایرانیان از مجموعه تولیدی آلوترم با بیان مطلب فوق از تدوین برنامه‌های آینده این شرکت بر اساس چشم‌اندازهای موجود در آلوترم خبر داد.

به گزارش پنجره ایرانیان بازدیدهای تیم ماهنامه پنجره ایرانیان از کارخانه‌های تولید پروفیل یو‌پی‌وی‌سی و پروفیل‌های آلومینیومی که در شهرک‌های صنعتی تبریز واقع شده‌اند، با بازدید از کارخانه آلوترم، ادامه یافت.   

در این برنامه که با حضور مدیرعامل و برخی از مدیران آلوترم انجام شد، از خطوط تولید در شهرک صنعتی بعث و شهرک صنعتی عالی نسب تبریز بازدید شد. طی این بازدید که از بخش‌های مختلف  آلوترم انجام شد، ضمن گفت‌وگو درباره فعالیت‌های این شرکت، درباره آینده، برنامه توسعه و خدمات این شرکت به مشتریان بحث و گفت‌وگو شد. پس از بازدید از آلوترم با حضور در دفتر مدیرعامل این شرکت، گفت‌وگویی مفصل انجام شدو شرح این گفت‌وگو به همراه گزارش از بازدید در شماره ۱۹۵ نشریه پنجره ایرانیان آمده است.

گفتنی است شرکت آریا هامون آذر که با نام تجاری آلوترم در صنعت آلومینیوم معرفی می‌شود با سابقه حدود سه دهه موسسین خود، احداث شده و آن طور که مدیران شرکت می‌گویند، کیفیت، به عنوان  اولویت خدشه ناپذیر در افق برنامه‌های این مجموعه جا گرفته است.


ثبت نظر

ارسال