در بازدید از پناکس مطرح شد:

باید در صنعت یو‌پی‌وی سی همدلی ایجاد شود

موسی خسروشاهی مدیرعامل شرکت پناکس که در برنامه بازدید تیم رسانه‌ای پنجره ایرانیان، از خطوط تولید این مجموعه حاضر بود گفت: وجود پروفیل‌های غیر استاندارد بازار این صنعت را تخریب کرده است.
  • پنجشنبه 7 دی 1402 ساعت 7:44

به گزارش پنجره ایرانیان در ادامه بازدیدهای تیم رسانه‌ای ماهنامه پنجره ایرانیان از شهرک‌های صنعتی تبریز که همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه درو پنجره یوپی‌وی‌سی و آلومینیوم انجام شد، اوایل هفته دوم آذرماه از خط تولید پناکس بازدید شد.

در این برنامه که موسی خسروشاهی مدیرعامل پناکس و مدیران این مجموعه حضور داشتند، او از آفت‌های صنعت در و پنجره بحث به میان آورد و گفت: باید این مشکلات را با همدلی همه اهالی صنعت حل کنیم.

خسروشاهی در بخشی از این بازدید گفت: ما در این مجموعه دو بخش داریم. یک بخش مربوط به تولید است و بخش دیگر واحد بازرگانی و فروش. واحد تولیدی مان اینجا مستقر است و واحد بازرگانی و فروش در مجموعه ای واقع درمسیر جاده تهران مستقر است. ما حدود 14 سال است در این حوزه مشغول به کار هستیم. کارمان را ابتدا با ساخت درو پنجره آغاز کردیم. بعد از آن هم با واردات یراق‌آلات و پروفیل پیش رفتیم. یراق آلات را با شرکت کاله همراهی کردیم و تا امروز هم ادامه دارد. پروفیل هم از ترکیه وارد می کردیم. از سال 1401 هم با تکمیل ساختمان همین مجموعه ای که در خدمتتان هستیم، وارد چرخه تولید دستگیره، قفل و دیگر ملزومات یوپی‌‌وی‌سی شدیم.

مشروح گفت‌وگو با خسروشاهی در شماره ۱۹۵نشریه پنجره ایرانیان منتشر شده است.  


ثبت نظر

ارسال