در هفتمین مجمع هیئت‌مدیره صورت گرفت؛

انتخاب اعضای هیئت‌مدیره انجمن تولیدکنندگان دروپنجره ایران

پنجره‌ایرانیان؛ مجمع هیئت‌مدیره «انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان دروپنجره یوپی‌وی‌سی ایران» به‌منظور ارائه گزارش عملکرد و انتخاب هیئت‌مدیره و بازرسان انجمن برگزار شد.
  • یکشنبه 30 بهمن 1401 ساعت 17:27

هفتمین مجمع هیئت‌مدیره «انجمن صنفی تولیدکنندگان دروپنجره یوپی‌وی‌سی ایران» به‌منظور ارائه گزارش عملکرد و انتخاب هیئت‌مدیره و بازرسان انجمن بهمن‌ماه 1401 برگزار شد. در این نشست که در محل دفتر انجمن برگزار شد، اعضاء و هیئت‌مدیره انجمن، نماینده وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، اصحاب جراید و نشریات و... حضور داشتند.

در ابتدای این نشست نماینده وزارت کار و امور اجتماعی که مراحل مختلف جلسه را زیر نظر داشت در مورد رعایت موارد قانونی و روند برگزاری انتخابات تذکرات لازم را ارائه کرد. وی در ادامه از حاضران خواست تا با بالا بردن دست، رای خود را درباره تائید افراد حاضر در پنل هیئت‌رئیسه و موافقت با نامزد شدن آن‌ها در انتخابات اعلام کنند. پس از استقرار هیئت‌رئیسه جلسه در جایگاه، نماینده وزارت از آنان خواست تا از بین خود یک دبیر و یک منشی برای انجام کارهای هیئت‌رئیسه انتخاب کنند.

پس از شروع رسمی جلسه، وحید جلالی‌پور، دبیر و نایب‌رئیس انجمن صنفی تولیدکنندگان دروپنجره ایران، گزارشی از عملکرد انجمن در سال گذشته ارائه داد.

در ادامه جلسه، پیمان خلیل‏‌زاده، بازرس انجمن نیز گزارشی از ترازنامه مالی سال گذشته انجمن ارائه داد و برخی از مطالبات و انتظارات اعضا از هیئت‌مدیره را مطرح ساخت. خلیل‌زاده در این گزارش، صورت‌های مالی و ترازنامه و همچنین صورت منابع و مصارف انجمن را به اطلاع اعضاء انجمن و حاضران رساند.

در ادامه جلسه، زمان انتخاب 7 نفر عضو هیئت‌مدیره (دو نفر علی‌البدل) و دو نفر بازرس انجمن (یک نفر علی‌البدل) فرارسید و تعدادی از حاضران کاندیداتوری خود را برای تصدی این سمت‌ها اعلام کردند.

پس ‌از معرفی و اعلام اسامی نامزدهای عضو هیئت‌مدیره و سمت بازرس انجمن، رای‌گیری به‌صورت مخفی انجام شد که درنهایت آقایان سید رضا اخوان دستمالچی، وحید جلالی پور، حمیدرضا سیدی فر، رضا کاظمی، علیرضا صدقی نسب، عبدالله انصاری و حسن معماری به‌عنوان اعضای اصلی و آقایان امیر اسماعیل‌خانی و محمد صفایی به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند. خانم آزیتا مهندس و آقای پیمان خلیل زاده نیز به‌عنوان بازرس اصلی و آقای حسین محمدی نیک به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

گفتنی است، انتخاب رئیس و نواب رئیس و سایر سمت‌های هیئت‌مدیره در اولین جلسه داخلی هیئت‌مدیره و ظرف یک هفته آینده صورت می‌گیرد.

 


ثبت نظر

ارسال