رونمایی از چند محصول جدید کوپال در نمایشگاه سیزدهم

پنجره‌ایرانیان؛ آلومینیوم کوپال از چند محصول جدید خود در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی دروپنجره تهران در تیرماه سال جاری رونمایی کرد.
  • سه شنبه 5 مرداد 1400 ساعت 19:4

مدیرعامل آلومینیوم کوپال در گفتگو با خبرنگار پنجره‌ایرانیان برنامه توسعه‌ای این مجموعه را در سال پیش‌رو تشریح کرد و گفت: افزودن چند قطعه یراق به سبد محصولاتمان مهم‌ترین برنامه‌ای است که در سند چشم‌انداز توسعه مجموعه در سال 1400 داریم. اضافه کردن چند سیستم جدید پروفیل دروپنجره نیز از دیگر برنامه‌هایی است که رونمایی این محصولات را در نمایشگاه دروپنجره امسال داشتیم.

رضاییان افزود: سیستم‌های سه ریل اختصاصی، فریم ۱۲۵ ترمال ۲۴، جام بالکنی، نرده پاسار و نرده کانادایی، کرتین‌وال و فریم‌لس از مهم‌ترین دستاوردهای شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان در نمایشگاه دروپنجره امسال بود که به بازار دروپنجره کشور عرضه خواهیم کرد.

گفتنی است، شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان در زمینه تولید پروفیل آلومینیوم صنعتی و ساختمانی، انواع پروفیل دروپنجره اختصاصی و ترمال‌بریک، نرده و پارتیشن در انواع رنگ‌های الکترواستاتیک، آنادایزمتالیک و مات و همچنین یراق و ماشین‌آلات مربوط به آن و ارائه مشاوره و راه‌اندازی خط تولید دروپنجره در شهرک صنعتی منتظریه نجف‌آباد اصفهان فعالیت می‌کند.


ثبت نظر

ارسال