سازه گلخانه‌ای هیدروپونیک محصول جدید واکا کرویتز

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت واکا کرویتز اقدام به طراحی و تولید نوع خاصی از پروفیل و سازه یوپی‌وی‌سی برای استفاده در این گلخانه‌های هیدروپونیک کرده است.
  • یکشنبه 3 مرداد 1400 ساعت 17:32

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، مدیرعامل واکا کرویتز با اشاره به محصول جدید این مجموعه خاطرنشان کرد: یکی از صنایعی که صنعت یوپی‌وی‌سی می‌تواند در آن منشا اثر باشد بخش کشاورزی است. مجموعه واکا در راستای تعامل با صنعت کشاورزی و ارتقاء گلخانه‌های هیدروپونیک اقدام به طراحی و تولید نوع خاصی از پروفیل و سازه یوپی‌وی‌سی برای استفاده در این گلخانه‌ها کرده است که فواید و مزایای بسیار زیادی دارد. ازجمله مهم‌ترین مزایای این گلخانه‌های یوپی‌وی‌سی و شیشه می‌توان به مبحث سیو انرژی، طول عمر و دوام بالا، کاهش خطرات نسبت به گلخانه‌های قدیمی، هزینه سرمایه‌گذاری پایین و سودآوری بالا اشاره کرد.

میرجعفری افزود: با توجه به وضعیت آب و هوایی کشور در سال‌های اخیر و مشکل کمبود آب، نیاز جامعه به گلخانه‌ها به‌ویژه گلخانه‌های هیدروپونیک برای تامین برخی نهاده‌های دامی و علوفه، تره‌بار، صیفی‌جات و سبزی و سایر محصولات گلخانه‌ای بیشتر احساس می‌شود. بر همین اساس محصول جدید واکا می‌تواند گام بلند و مطمئنی در کمک به توسعه و بهبود عملکرد این صنعت در کشور باشد.

گفتنی است، شرکت گسترش صنایع قائن یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌هایی است که در زمینه تولید مقاطع مختلف پروفیل دروپنجره یوپی‌وی‌سی با نام تجاری «واکا کرویتز» در شرق کشور فعالیت می‌کند.


ثبت نظر

ارسال