استفاده از نمای مسی به ساختمان جان می‌دهد

پنجره‌ایرانیان؛ رئیس هیات ‌مدیره شرکت نماسازان مسین ایرانیان گفت: زمانی که از مس به‌عنوان تزئین در نمای ساختمان استفاده می‌شود، ساختمان جان تازه‌ای می‌گیرد، درحالی‌که استفاده از برخی فلزات چنین ویژگی را ندارد و شهر سرد و دل‌مرده می‌کند. رنگ مس جزو رنگ‌های گرم محسوب می‌شود و همین رنگ خاص، این فلز را به یک نمای محبوب تبدیل کرده است.
  • سه شنبه 21 خرداد 1398 ساعت 13:31

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از صما، محمد محتشمی‌فر اظهار داشت: استفاده از مس برای نمای ساختمان به دلیل طول عمری که دارد، بسیار رایج شده است؛ درواقع مس تنها فلزی است که بعد از اکسید شدن نیز رنگ زیبایی دارد و از طیف‌های رنگی متنوع این فلز، می‌توان به‌عنوان تزئین نمای داخلی و خارجی استفاده کرد. جدای از این، طول عمر مس آن‌قدر زیاد است که در طولانی‌مدت نیز ظاهر زیبای خود را از دست نمی‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تنها یک سال از فعالیت ما در بحث تزئینات ساختمان با استفاده از ورق مسی می‌گذرد اما خوشبختانه استفاده از این نماها بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است؛ زیرا هزینه در این راستا، سرمایه‌گذاری بلندمدت است و مردم می‌دانند که هرچقدر برای نمای مسی هزینه کنند، پول خود را دور نمی‌ریزند و همیشه این فلز قابل استفاده است.

رئیس هیات‌ مدیره شرکت نماسازان مسین ایرانیان توضیح داد: تاکنون شهرداری در خصوص استفاده از نماهای مسی شرط خاصی نگذاشته است و با توجه به زیبایی بصری که این نماها به شهر می‌دهد، بعید است که شروطی برای استفاده از این نماهای سفارشی گذاشته شود.

محتشمی‌فر درخصوص استفاده از ورق مس در نماهای داخلی نیز، گفت: در تزئین نماهای داخلی از مس بیشتر برای تزئین لابی‌ها استقبال شده است که با توجه به رنگ شاد و خاصی که مس در میان تمامی فلزات دارد جلوه ویژه‌ای به ورودی ساختمان‌ها می‌دهد و از همین رو خواهان زیادی نیز دارد.

وی با بیان اینکه هزینه نصب نماهای مسی از دیگر نماهای ساختمانی کمتر است و زمان کمتری نیز برای نصب صرف می‌شود، عنوان کرد: با توجه به نوپا بودن طراحی نما با مس، آینده این حرفه را بسیار روشن می‌بینم و مطمئنم در آینده‌ای نزدیک شاهد ساختمان‌های زیادی با این نماهای زیبا و خاص خواهیم بود. با استفاده از نماهای مسی هم در هزینه و هم در زمان صرفه‌جویی می‌شود.

 


ثبت نظر

ارسال