عناوین و برنامه‌های هفته کارگر سال ۹۸ اعلام شد؛

هفته کار و کارگر گرامی باد

پنجره‌ایرانیان؛ هفته کار و کارگر (از ۵ تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۹۸) بر تمامی فعالان و زحمتکشان عرصه کار و کارگری تهنیت باد.
  • یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 ساعت 14:10

مدیریت و کارکنان نشریه پنجره‌ایرانیان روز جهانی کارگر (۱۱ اردیبهشت) را به‌تمامی تلاشگران عرصه کار و کارآفرینی صنعت دروپنجره کشور تبریک می‌گوید.

عناوین و برنامه‌های هفته کارگر سال ۹۸ که سازمان مجری آن خانه کارگر است، به شرح زیر اعلام شد:

روز پنجشنبه، ۵ اردیبهشت با عنوان «کارگران، تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری، گام دوم انقلاب» با برنامه اصلی «تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره)» و «دومین مسابقه قرآنی جامعه کارگری» و «حضور در گلزار شهدای کارگری» به‌عنوان برنامه‌های جنبی برگزار می‌شود.

روز جمعه، ۶ اردیبهشت با عنوان «کارگران، جوانان، معنویت، ورزش و امنیت شغلی» با برنامه اصلی «حضور کارگران در نمازهای جمعه سراسر کشور» و «پیاده‌روی خانوادگی کارگران» و برنامه جنبی «همایش کارگران قراردادی و پیمانکاری» برگزار می‌شود.

روز شنبه، ۷ اردیبهشت، با عنوان «کارگران، فرهنگ کار، ایمنی، مهارت و تولید دانش‌بنیان» با برنامه اصلی «همایش سازمان فنی و حرفه‌‌ای» و برنامه جنبی «نشست علمی مقدمه‌ای بر بیانیه گام دوم» برگزار می‌‌شود.

روز یکشنبه، ۸ اردیبهشت، با عنوان کارگران، کارفرمایان و مسئولیت اجتماعی با برنامه‌های اصلی «زنگ کار در مدارس» و زنگ ورزش در کارگاه‌ها و برنامه جنبی «اهدا گل به کارگران» برگزار می‌شود.

روز دوشنبه ۹ اردیبهشت، با عنوان «کارگران، بسیج و تشکل‌های کارگری» با برنامه اصلی همایش شوراها و تشکل‌های کارگری و برنامه جنبی «مراسم تجلیل از زنان کارگر» برگزار می‌شود.

روز سه‌شنبه، ۱۰ اردیبهشت، با عنوان «کارگران، همت، ابتکار، خلاقیت برای رونق تولید» با برنامه‌ اصلی «معرفی کارگران نمونه» و برنامه فرعی «نهمین جشنواره فرهنگی و هنری کارگر ایرانی» و «سیزدهمین جشنواره نشان خدمت به قانون کار» برگزار می‌شود.

روز چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت (روز جهانی کارگر)، با برنامه اصلی «راهپیمایی روز کارگر» و برنامه فرعی «مراسم بزرگداشت روز کارگر شهرداری» و «نشست مشترک تشکل‌های کارگر و کارفرمایی» برگزار می‌شود.


ثبت نظر

ارسال