راه‌اندازی برنامه «کافه صنعت» در فضای مجازی

پنجره‌ایرانیان؛ برنامه «کافه صنعت» به‌منظور استفاده از ظرفیت فضای مجازی جهت بهبود و پیشرفت صنعت کشور و معرفی صنعتگران کشور به یکدیگر راه‌اندازی شده است.
  • سه شنبه 2 آبان 1396 ساعت 5:21

نرم‌افزار «کافه صنعت» جهت ارتقا صنعت کشور و به دلیل فقدان بانک اطلاعاتی جامع از شهرک‌های صنعتی کشور و همچنین نبود روابط آنلاین بین این شهرک‌ها ساخته و راه‌اندازی شده است. این برنامه همچنین راهی مناسب برای معرفی صنعت گران، محصولات و فعالیت‌هایشان به یکدیگر است. ضمنا ثبت‌نام و گذاشتن آگهی در برنامه «کافه صنعت» کاملا رایگان است.

ایجاد سامانه‌ای جهت تبلیغات کارخانه‌ها و کارگاه‌های شهرک‌های صنعتی کشور، شناخت صنعت کشور و اعتماد به صنعتگران کشور، معرفی کارخانه‌ها و کارگاه‌های شهرک‌های صنعتی به یکدیگر جهت پیشرفت و توسعه صنعت کشور، به دست آوردن راحت اطلاعات و مشخصات کارخانه‌ها و کارگاه‌های شهرک‌های صنعتی کشور و دسترسی آسان به آن‌ها، اطلاع‌رسانی جامع برای استخدام نیرو و پذیرفته شدن در شهرک‌های صنعتی کشور، ایجاد زمینه‌ای برای مشورت و گفت‌وگوی صنعتگران جهت ارتقا سطح صنعت کشور، خریدوفروش انواع دستگاه‌ها و ابزارآلات صنعتی و... ازجمله اهداف برنامه «کافه صنعت» است.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برنامه «کافه صنعت» را از بازار تهیه و نصب کنند.

 

 


ثبت نظر

ارسال