شرکت عایق پلاست پیشگام نانو تکنولوژی در صنعت یو.پی.وی.سی

پنجره ایرانیان: محمدجواد رضایی، مدیر فروش شرکت صنایع عایق پلاست بانام تجاری وین کلاس، در گفتگو با پنجره ایرانیان به توضیح در خصوص محصولات جدید این شرکت و استفاده از نانوتکنولوژی در این محصولات پرداخت.
  • چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 10:19

مهندس رضایی با اشاره به تجربه شرکت صنایع عایق پلاست، گفت: این شرکت پس از چندین سال تجربه و مطالعه در گام نخست به کیفیت محصولات خود و همچنین رضایتمندی مشتریان می‌اندیشید. ازاین‌رو شرکت، فعالیت‏‌های خود را در ابتدا تحت گواهینامه Ral_Gz شروع و همچنین مقاطع تولیدی خود را با استانداردها و گواهینامه‌‏های معتبر خارجی و داخلی منطبق ساخته است.

مدیر فروش وین کلاس در خصوص آشنایی با سبد محصولات پروفیل وین کلاس اظهار کرد: پروفیل‏‌های تولیدی این شرکت شامل پروفیل‏‌های 3حفره سری 60 نانوتکنولوژی، پروفیل‏‌های 4 حفره سری 60 نانوتکنولوژی، پروفیل‌‏های کشویی سری 70 نانوتکنولوژی است.

رضایی با اشاره به نوآوری‌هایی که در شرکت عایق پلاست صورت می‏‌گیرد، عنوان کرد: محصول انحصاری دیگری در 3ماهه اول سال 95 در شرکت رونمایی و وارد بازار مصرف گردید که باعث تحول نوین در این راستا شد.

رضایی در پایان ضمن تاکید بر منحصربه‌‏فرد بودن ضمانت‏نامه‌‏های صادرشده 20 ساله وین کلاس یادآور شد: همان‌طور که به‌‏صورت کامل در تمامی کشور اطلاع‏‌رسانی کردیم به‌ تمامی مصرف‌‏کنندگان محترم پروفیل وین کلاس در هر سطح خرید ضمانت‏نامه‌‏های عدم‌تغییر رنگ و تغییر شکل تعلق می‏‌گیرد.

 

 

 


ثبت نظر

ارسال